Deveti reli za prvenstvo Jugoslavije održan je 1979. godine u organizaciji AMK "Titovo Užice".
Ukupna dužina relija bila je 661km od kojih je 93km bilo predvidjeno za 10 brzinskih ispita.
Od 65 prijavljene posade reli je zavrsila 41 posada posle 12 sati vožnje.
Najjača klasa do 2000ccm je opet imala nedovoljan broj trkmičara za bodovanje, samo 5 posada pojavilo se na startu relija u Perućcu tako da su te posade imale pravo samo na osvajanje bodova u generalnom plasmanu ali ne i klasi.
Glavni favoriti za pobedu na ovom reliju bili su Pušnik u renuo 5, Skurić u kadetu gte kao i Kizmič u bmw-u 2002.
Skurić je neočekivano iznenadio na ovom reliju stekavši prednost od 11 sekundi ispred Pušnika posle 7 brzinskih ispita. Pušnik je u želji da nadoknadi zaostatak na 8. brzincu i pogrešio pa je tako pre vremena završio ovaj reli a pobeda je pripala mladom Borku Skuriću.
U klasi do 1150ccm grupe 2 najbolji je bio Drago Zonta koji je pobedio na 9 od 10 brzinaca i tako lagano stigao do pobede u klasi i 3. mesta u generalnom plasmanu. Dagmar Šuster je bio drugi u ovoj klasi, samo na jednom od brzinaca je uspeo biti bolji od Zonte. Treće mesto u klasi pripalo je Milunu Vesniću ispred Milovanovića, Bećara i Gunića.
Vidic je i pored mnogo problema na svojoj zastavi 101 ipak uspeo da stigne do cilja i pobedi u klasi do 1150ccm grupa 1. Njemu je prvo pukla guma na sredini prvog brzinca na Tari, zatim je otkazao ventilator hladnjaka a ubrzo i pumpa za vodu, otpala cev auspuha a kao vrhunac svega motor je počeo polako da popustaje pred kraj relija zbog oštećenja ležajeva radilice.
I njegov konkurent, užičanin, Krstović imao je problema sa autom pa je ostao na drugoj poziciji ispred Zorca i Črniveca.
U najslabijoj klasi do 785ccm najbolji je bio Vićentije Savić, takmičar koji je poznat iz klase 1150 grupa 2 a koji je ponovo za volanom fiće jer je na početku sezone samo to uspeo sebi da obezbedi što se vozila tiče.
Iza njega se plasirao Miodrag Miljković član akademca iz Beograda iza koga su ostali lokalni vozači Jovanović i Dubljanin.
Generalni plasman na kraju relija bio je sledeći: Skurić, Kizmič, Zonta, Šuster, Vesnić, Vidic, itd.
Ukupna dužina relija bila je 661km od kojih je 93km bilo predvidjeno za 10 brzinskih ispita.
Od 65 prijavljene posade reli je zavrsila 41 posada posle 12 sati vožnje.
Najjača klasa do 2000ccm je opet imala nedovoljan broj trkmičara za bodovanje, samo 5 posada pojavilo se na startu relija u Perućcu tako da su te posade imale pravo samo na osvajanje bodova u generalnom plasmanu ali ne i klasi.
Glavni favoriti za pobedu na ovom reliju bili su Pušnik u renuo 5, Skurić u kadetu gte kao i Kizmič u bmw-u 2002.
Skurić je neočekivano iznenadio na ovom reliju stekavši prednost od 11 sekundi ispred Pušnika posle 7 brzinskih ispita. Pušnik je u želji da nadoknadi zaostatak na 8. brzincu i pogrešio pa je tako pre vremena završio ovaj reli a pobeda je pripala mladom Borku Skuriću.
posada Skurić-Kujbuš |
Vidic je i pored mnogo problema na svojoj zastavi 101 ipak uspeo da stigne do cilja i pobedi u klasi do 1150ccm grupa 1. Njemu je prvo pukla guma na sredini prvog brzinca na Tari, zatim je otkazao ventilator hladnjaka a ubrzo i pumpa za vodu, otpala cev auspuha a kao vrhunac svega motor je počeo polako da popustaje pred kraj relija zbog oštećenja ležajeva radilice.
I njegov konkurent, užičanin, Krstović imao je problema sa autom pa je ostao na drugoj poziciji ispred Zorca i Črniveca.
U najslabijoj klasi do 785ccm najbolji je bio Vićentije Savić, takmičar koji je poznat iz klase 1150 grupa 2 a koji je ponovo za volanom fiće jer je na početku sezone samo to uspeo sebi da obezbedi što se vozila tiče.
Iza njega se plasirao Miodrag Miljković član akademca iz Beograda iza koga su ostali lokalni vozači Jovanović i Dubljanin.
Vićentije Savić |
No comments:
Post a Comment