Na Beogradskom Ušću je, tri godine za redom (1967. 1968. i 1969.) održavana „Velika Nagrada Beograda“ , trka koja se bodovala za kup Evrope na kojoj se pojavljivao veliki broj Alfi GTA.
Za volanom koji ponosno krase krst i zmija, sedela su vozačka imena poput Enrika Pinta( startni br. 27 na slici), Karla Fačetija (startni br. 31), Jiržija Rosičkog, zatim austrijanac Gitlib Herald pa čuveni Injacio Đunti (startni br. 44),
Spartako Dini (šampion Prvenstva Evrope turističkih automobila te godine u diviziji II sa alfom 1600 GTA), Lučano Rojati, Nemac Rajnhard Šencel, Toni Peniconi (startni br. 25), jugoslovenski vozač Ivan Seman sa Alfom Đulijom Super, itd.
Vožene su u klasama do 1300 i do 1600 kubika a glavni rivali su im bili Mini Kuperi, NSU, BMW Alpine i Ford Eskort, automobili koji su tada zajedno sa Alfom bili u samom vrhu širom Evrope na raznim državnim prvenstvima.
Za volanom koji ponosno krase krst i zmija, sedela su vozačka imena poput Enrika Pinta( startni br. 27 na slici), Karla Fačetija (startni br. 31), Jiržija Rosičkog, zatim austrijanac Gitlib Herald pa čuveni Injacio Đunti (startni br. 44),
Spartako Dini (šampion Prvenstva Evrope turističkih automobila te godine u diviziji II sa alfom 1600 GTA), Lučano Rojati, Nemac Rajnhard Šencel, Toni Peniconi (startni br. 25), jugoslovenski vozač Ivan Seman sa Alfom Đulijom Super, itd.
Vožene su u klasama do 1300 i do 1600 kubika a glavni rivali su im bili Mini Kuperi, NSU, BMW Alpine i Ford Eskort, automobili koji su tada zajedno sa Alfom bili u samom vrhu širom Evrope na raznim državnim prvenstvima.