Tuesday, April 1, 2014

Reli " Bratstvo jedinstvo 74."

35 posada krenulo je sa starta relija u Beogradu a na Taru gde je bio i cilj relija stiglo samo 18 posada. Vožena su ukupno četiri brzinska ispita od toga dva na Tari i po jedan na Divčibarama i Trebeviću.
Obzirom da Jovica Paliković nije vozio ovaj reli zbog učešća na "Tour dEurope" reliju Aleš Pušnik je bio taj koji je dominirao klasom i generalnim plasmanom jer nije imao nekog ozbiljnijeg konkurenta.
Njegov reno 12 gordini je odlično radio i Pušnik je uspeo da pobedi na svim brzinskim ispitima  a ukupno zaradio 2750 kaznenih bodova što je za oko 150 bodova manje od drugoplasiranog Miloševića u ford escortu. Treći u generalnom plasmanu i klasi preko 1300ccm bio je Anton Železnak takodje u renou 12 gordini kao i Pušnik.
Zastava je došla sa odlično pripremljenim "kečevima" koji su nastupali u klasama do 1150 i 1300ccm. U jačoj klasi u zastavama su nastupali Nadj, Kaučić i Gavrilović dok su u slabijoj klasi kečeve vozili Arsić i Kadić.
Glavni konkurent zastavi kao i tokom cele sezone bila je škoda takodje rasporedjena u dve klase. U klasi do 1300ccm boje "Balkanije" branio je Milisav Krsmanović dok je u slabijoj klasi u škodi nastupao Miki Živanović.
Zastave su u obe klase dominirale, Miki Živanović nije mogao da se suprostavi kečevima Arsića i Kadića jer je škodin motor bio nekih 20ak konja slabiji od zastavinih a i u najbolje spremljenoj verziji tog motora škoda je opet zaostajala za nekih 10ak konja od kečeva. Živanović je mogao samo da vozi brzo i konstantno kao i uvek i da se nada greškama konkurencije kojih ovoga puta nije bilo tako da je morao da se zadovolji trećim mestom u klasi do 1150ccm iza Kadića i pobednika Momira Arsića.
U klasi do 1300ccm borba se vodila izmedju Krsmanovića u škodi i Nadja u zastavi 101. Nadjova zastava bila je spremana kod Hermana u Nemačkoj i od početka relija je počeo da forsira ali je već na drugom brzincu preterao i uništio motor tako da je Krsmanoviću preostalo da samo održi prednost ispred konkurenata i lako stigne do pobede ispred Vladana Vesića u ford eskortu.
U najslabijoj klasi do 785ccm trijumfovao je Slobodan Podboj ispred Basarabe, Benedika i Stamenića.


escort Slobodana Milosevića





No comments: