48. takmičara pojavilo se na poslednjoj trci brdskog šampionata koja je vožena na Avali u organizaciji AMD Rakovica po gustoj magli i mokroj podlozi.
I pre ove trke već su bili poznati šampioni po klasama sem u najjačoj klasi preko 1300ccm grupe N i A gde se borba vodila izmedju Rajka Vlaha i Matjaža Tomljea .
Vlah je bio najbrži u klasi ispred Tomljea i Kuvalje ali je posle uloženog prigovora na ispravnost automobila, konkretno težinu i broj sedišta, bio diskvalifikovan.
Vlah je smatrao da je nepravedno diskvalifikovan jer je njegov reno 5 gt turbo zadovoljavao propise klase jer je sa tim istim automobilom nastupao cele sezone a niko mu nije skrenuo paznju na nedostatke zbog kojih je izgubio šampionsku titulu koja je ovog puta pripala Tomljeu.
U klasi do 1300ccm grupa A trijumfovao je Zvonimir Blažun ali je šampion klase bio Dagmar Šuster koji je na ovoj trci zauzeo treće mesto.
Banićević je bio najbolji u klasi do 1150ccm grupa A sa vremenom 2:44.715, njemu je ovo bila šesta pobeda od ukupno osam trka, iza njega su završili Djurović, Denić, Katunarić, Valter i Granda.
U slabijoj klasi jugica do 1150ccm grupe N slavio je Josip Matić sa vremenom 2:59: 398 ispred Kosaća i Šoljića a titulu prvaka na brdskim stazama ubedljivo je osvojio Franjo Kunčer ispred Cvetića i Matića.
Vitomir Cvetić i Franjo Kunčer obzirom da nisu morali da voze u klasi do 1150ccm, zbog već rešenog pitanja plasmana, nastupili su u najslabijoj klasi do 850ccm sa fićama.
Cvetić je pobedio dok je Kunčer bio treći, druga pozicija pripala je Miodragu Saviću dok su se na pozicijama izvan podijuma našli Narodović, Pavlović, Blaževski i dr.
Inače Cvetić je napravio skoro 5 sekundi bolje vreme sa fićom nego Matić sa jugom, Savić i Kunčer su takodje bili neznatno brzi od Matića što pokazuje da je jugo teško izlazio na kraj sa fićama kad je ova staza u pitanju.
I pre ove trke već su bili poznati šampioni po klasama sem u najjačoj klasi preko 1300ccm grupe N i A gde se borba vodila izmedju Rajka Vlaha i Matjaža Tomljea .
Vlah je bio najbrži u klasi ispred Tomljea i Kuvalje ali je posle uloženog prigovora na ispravnost automobila, konkretno težinu i broj sedišta, bio diskvalifikovan.
Vlah je smatrao da je nepravedno diskvalifikovan jer je njegov reno 5 gt turbo zadovoljavao propise klase jer je sa tim istim automobilom nastupao cele sezone a niko mu nije skrenuo paznju na nedostatke zbog kojih je izgubio šampionsku titulu koja je ovog puta pripala Tomljeu.
Matjaž Tomlje |
Rajko Vlah |
Banićević je bio najbolji u klasi do 1150ccm grupa A sa vremenom 2:44.715, njemu je ovo bila šesta pobeda od ukupno osam trka, iza njega su završili Djurović, Denić, Katunarić, Valter i Granda.
Željko Banićević |
Vitomir Cvetić i Franjo Kunčer obzirom da nisu morali da voze u klasi do 1150ccm, zbog već rešenog pitanja plasmana, nastupili su u najslabijoj klasi do 850ccm sa fićama.
Cvetić je pobedio dok je Kunčer bio treći, druga pozicija pripala je Miodragu Saviću dok su se na pozicijama izvan podijuma našli Narodović, Pavlović, Blaževski i dr.
Inače Cvetić je napravio skoro 5 sekundi bolje vreme sa fićom nego Matić sa jugom, Savić i Kunčer su takodje bili neznatno brzi od Matića što pokazuje da je jugo teško izlazio na kraj sa fićama kad je ova staza u pitanju.
No comments:
Post a Comment