13. juna 71. vožena je druga trka letnje lige koja se održavala na beogradskom Ušću.
Kao i uvek pred mnogobrojnom publikom okupio se solidan broj takmičara iz cele Jugoslavije podeljenih u 6 klasa.
Ovog puta se na ušću moglo videti nekoliko ozbiljno pripremljenih automobila poput Palikovićevog gordinija, Kulundžićevog nsu-a, Todorovićeve, Alihodžićeve i Regvartove alfe i drugih.
Svi su sa nestrpljenjem isčekivali duel izmedju Palikovića i Kulundžića u klasi do 1300ccm. Kulundžić je svoj stari nsu zamenio novim pripremljenim u Nemačkoj kod "abt-a", razvijao je oko 130 konja dok je Paliković bio u nešto slabijem renou 8 gordini.
Već na treningu je bilo jasno da reno nema štra da traži protiv nsu-a tako da je Kulundžić posle ostvarene pol poziicije ubedljivo krenuo od samog starta trke. Paliković je zaostajao nekoliko stotina metara a Kulundžić je vodio žestoku borbu sa Šverkom u abartu koji je nastupao u klasi do 1000ccm. Još jednom se pokazalo da abart i Šverko mogu ravnopravno da se nose sa automobilima iz jače klase, dobar deo trke vozili su jedan drugom "na braniku" da bi Kulundžić ipak pre kraja trke uspeo da obidje Šverka. Poredak u klasi do 1300ccm bio je Kulundžić, Paliković, A. Todorović dok je poredak slabije klase do 1000ccm bio: Šverko, Smiljanić, Bošković
Klase do 1600 i preko 1600ccm startovale su zajedno stim da klasa do 1600ccm nije bodovana zbog nedovoljnog broja takmičara, pojavilo se samo njih četiri a pet automobila je bio minimum za bodovanje klase.
U toj klasi najbolji je bio Lang u bmw -u 1602 ali nije dobio bodove.
U najačoj klasi glavna borba je treba ada se vodi izmedju Alihodžića i Regvarta u alfama gtam i Štroka u bmw alpini.
Alihodžić je u krivini kod boksa izleteo van staze i izgubio dragocene sekunde a kasnije pokušavajući da nadoknadi zasotatak otkazao je menjač na alfi tako da je Štrok relativno lako trijumfovao ispred Regvarta i Dušana Todorovića u bmw-u.
U klasi do 850ccm najbolji je bio Vladimir Kadi u štajer puhu ispred Mladena Janušića i Petra Stanišića u abartima 850.
Najbrojnija i najborbenija klasa kao i uvek bila je nacionalna do 785ccm.
Posle incidenta u zadnjoj krivini u kome su učestvovali Randjelović, Holjevac i Zdravković najbolje se snašao Živanović koji je sa sa trećeg mesta došao na prvo i pobedio, Zdravković je sa slupanim autom stigao do druge pozicije dok je treći bio Vukotić.
Kao i uvek pred mnogobrojnom publikom okupio se solidan broj takmičara iz cele Jugoslavije podeljenih u 6 klasa.
Ovog puta se na ušću moglo videti nekoliko ozbiljno pripremljenih automobila poput Palikovićevog gordinija, Kulundžićevog nsu-a, Todorovićeve, Alihodžićeve i Regvartove alfe i drugih.
Svi su sa nestrpljenjem isčekivali duel izmedju Palikovića i Kulundžića u klasi do 1300ccm. Kulundžić je svoj stari nsu zamenio novim pripremljenim u Nemačkoj kod "abt-a", razvijao je oko 130 konja dok je Paliković bio u nešto slabijem renou 8 gordini.
Već na treningu je bilo jasno da reno nema štra da traži protiv nsu-a tako da je Kulundžić posle ostvarene pol poziicije ubedljivo krenuo od samog starta trke. Paliković je zaostajao nekoliko stotina metara a Kulundžić je vodio žestoku borbu sa Šverkom u abartu koji je nastupao u klasi do 1000ccm. Još jednom se pokazalo da abart i Šverko mogu ravnopravno da se nose sa automobilima iz jače klase, dobar deo trke vozili su jedan drugom "na braniku" da bi Kulundžić ipak pre kraja trke uspeo da obidje Šverka. Poredak u klasi do 1300ccm bio je Kulundžić, Paliković, A. Todorović dok je poredak slabije klase do 1000ccm bio: Šverko, Smiljanić, Bošković
Kulundžić pored svog tt-a |
Šverko |
U toj klasi najbolji je bio Lang u bmw -u 1602 ali nije dobio bodove.
U najačoj klasi glavna borba je treba ada se vodi izmedju Alihodžića i Regvarta u alfama gtam i Štroka u bmw alpini.
Alihodžić je u krivini kod boksa izleteo van staze i izgubio dragocene sekunde a kasnije pokušavajući da nadoknadi zasotatak otkazao je menjač na alfi tako da je Štrok relativno lako trijumfovao ispred Regvarta i Dušana Todorovića u bmw-u.
Alihodžić, Štrok, Lang, Regvart, Damjanović |
U klasi do 850ccm najbolji je bio Vladimir Kadi u štajer puhu ispred Mladena Janušića i Petra Stanišića u abartima 850.
Kadi |
Posle incidenta u zadnjoj krivini u kome su učestvovali Randjelović, Holjevac i Zdravković najbolje se snašao Živanović koji je sa sa trećeg mesta došao na prvo i pobedio, Zdravković je sa slupanim autom stigao do druge pozicije dok je treći bio Vukotić.
No comments:
Post a Comment