Obzirom da je stara staza na Sljemenu bila u dosta lošem stanju organizatori su ovog puta morali da obezbede novu, "zelenu stazu" duzine 3,5km koja je bila prilično kratka i nezahtevna za vozače obzirom na konfiguraciju i blage krivine. Kiša je znato promenila stanje pa je vožnja bila kao po klizalištu.
U nacionalnoj klasi najbolje vreme na treningu imao je Željko Herceg dok je u prvoj vožnji na trci najbolji bio Lončar ispred Hercega, Poljanića i Novaka. U drugoj vožnji po kišnim uslovima najbolje se snašao Herceg što mu je bilo dovoljno za pobedu posle sabiranja vremena iz obe vožnje. Drugi je bio Josip Lončar ispred Novaka, Poljanića i Berića.
Pred start klase do 850ccm nastala je nepredvidjena pauza zbog problema sa mernim instrumentima jer je neko od nesavesnih gledalaca presekao kabl za povezivanje instrumenata. Posle pauze od sat ipo vremena usledila je i trka.
Najbolji na treningu bio je Vladimir Kadi u štajer puhu ali na trci nije mogao dalje od druge pozicije iza Mladena Janušića u abartu 850. Treći je bio Nežić a za njim Štimac, Merlić i Kavčić.
Klasom do 1000ccm dominirali su automobili marke nsu tts obzirom da su abarti Šverka i Holjevca stradali još na treningu, Holjevcu je stradala klackalica ventila a Šverku su izgoreli klipovi. Pobedu u ovoj klasi odneo je Vinko Šogorić ispred Nikole Lončara, Ilića, Murna i Tasića.
Nesto slabija konkurencija bila je ovga puta u klasi do 1300ccm, od poznatijih imena odnosno vozača iz vrha pojavili su se samo Rojtinić i Vidmajer u svojim nsu-ima tt koji za ovu priliku nisu bili u reprezentativnom stanju.
Rojtinić je bio najbolji na treningu i prvoj vožnji u trci ali je u drugoj vožnji zbog loši vremenskih uslova i "štednje" svog nsu-a izgubio vodjstvo od Srećka Albinija koji je imao 8 sekundi bolje vreme sa svojim renoom 8 gordini. Poredak na kraju trke bio je Albini, Rojtinić, Vidmajer, Koren, Jurčić i Poberaj, uglavnom u vozilima nsu i reno 8 gordini.
Klasa do 1600ccm je i ovoga puta zamalo izostala zbog nedovoljnog broja takmičara jer su se na treningu pojavila samo tri takmičara, Lang, Paliković i Perović što nije bilo dovoljno za bodovanje klase. Iznenada pred trku pojavio se i Franjo Biruš u serijskom bmw-u Roberta Langa i tehnička komisija mu je dozvolila da startuje bez obzira što nije imao zaštitni kavez (rol bar) tako da je trka ipak bodovana.
Pobednik ove klase bio je Robert Lang u bmw alpini ispred Palikovića i slabijem renou 12 gordini, treći je bio Slobodan Perović za volanom alfe gtv ispred već pomenutog Briuša u serijskom bmw-u 1602.
Najača klasa preko 1600ccm ovog puta je imala dovoljan broj takmičara a trijumfovao je Goran Štrok sa escortom ispred Roberta Rimaja u bmw-u, Mlinarića u fiatu 125, Kerna u ford kapriju i Nosea i Pisuljka u bmw-ima.
U nacionalnoj klasi najbolje vreme na treningu imao je Željko Herceg dok je u prvoj vožnji na trci najbolji bio Lončar ispred Hercega, Poljanića i Novaka. U drugoj vožnji po kišnim uslovima najbolje se snašao Herceg što mu je bilo dovoljno za pobedu posle sabiranja vremena iz obe vožnje. Drugi je bio Josip Lončar ispred Novaka, Poljanića i Berića.
Pred start klase do 850ccm nastala je nepredvidjena pauza zbog problema sa mernim instrumentima jer je neko od nesavesnih gledalaca presekao kabl za povezivanje instrumenata. Posle pauze od sat ipo vremena usledila je i trka.
Najbolji na treningu bio je Vladimir Kadi u štajer puhu ali na trci nije mogao dalje od druge pozicije iza Mladena Janušića u abartu 850. Treći je bio Nežić a za njim Štimac, Merlić i Kavčić.
Klasom do 1000ccm dominirali su automobili marke nsu tts obzirom da su abarti Šverka i Holjevca stradali još na treningu, Holjevcu je stradala klackalica ventila a Šverku su izgoreli klipovi. Pobedu u ovoj klasi odneo je Vinko Šogorić ispred Nikole Lončara, Ilića, Murna i Tasića.
Nesto slabija konkurencija bila je ovga puta u klasi do 1300ccm, od poznatijih imena odnosno vozača iz vrha pojavili su se samo Rojtinić i Vidmajer u svojim nsu-ima tt koji za ovu priliku nisu bili u reprezentativnom stanju.
Rojtinić je bio najbolji na treningu i prvoj vožnji u trci ali je u drugoj vožnji zbog loši vremenskih uslova i "štednje" svog nsu-a izgubio vodjstvo od Srećka Albinija koji je imao 8 sekundi bolje vreme sa svojim renoom 8 gordini. Poredak na kraju trke bio je Albini, Rojtinić, Vidmajer, Koren, Jurčić i Poberaj, uglavnom u vozilima nsu i reno 8 gordini.
Ivan Rojtinić |
Pobednik ove klase bio je Robert Lang u bmw alpini ispred Palikovića i slabijem renou 12 gordini, treći je bio Slobodan Perović za volanom alfe gtv ispred već pomenutog Briuša u serijskom bmw-u 1602.
Najača klasa preko 1600ccm ovog puta je imala dovoljan broj takmičara a trijumfovao je Goran Štrok sa escortom ispred Roberta Rimaja u bmw-u, Mlinarića u fiatu 125, Kerna u ford kapriju i Nosea i Pisuljka u bmw-ima.
No comments:
Post a Comment