Monday, January 21, 2013

XI YU Reli

Startovao 1977. godine u Beogradu sa itinererom od 1406km sa 14 brzinaca dugih 196km.
Na startu se pojavilo 100 posada od kojih 19 iz inostranstva a  završilo 37 jugoslovenskih i 14 stranih posada.
Fabrički timovi škode, trabanta i wartburga su takodje uzeli učešće na ovom reliju.
Ekipa iz Mlade Boleslave se pojavila sa dva "mini stratosa", kako su u to vreme nazivane škode130 RS, sa kojima je pobedila u grupi 2 na Monte Carlo reliju, za čijim volanima su sedele posade Zapadlo-Motal i Kvajzar-Kotek.
Jedan od favorita Atila Ferjancz u renou 5 je odustao posle izletanja kao i kao i Jozef Srnski u renou 17 godini a posle pobede u Monte Carlu ekipi škode nije bilo teško ni ovde da ponove uspeh.

 Od Jugoslovenskih vozača najviše se očekivalo od Aleša Pušnika člana ekipe "Toper Škofja Loka" u renuo 5 alipina koje je zauzeo 3. mesto u generalnom plasmanu ispred Braneta Kizmiča u bmw-u 1602. Kizmič je bio iznenadjenjena ovom reliju, iza sebe je ostavio mnoge vozače u jačim automobilima poput nemca Gerbera u bmw-u 2002.

 Najbolje plasirani vozač ekipe Wartburga, Neibergal, zauzeo je 6. mesto ispred Srnskog u ladi.
Na osmom mestu se našao Mališa Vučković sa škodom 110 kog je za taj reli škoda ubacila u svoj tim.
 Wartburzi su dominirali ispred naših zastava 101 kao i trabanti medju fićama. Najbrži vozač u trabantu bio je Stojan Kostelić koji je vodio žestoku borbu sa Borutom Tomićem u fići koga je kvar na automobilu odvojio od pobede u klasi.
U klasi 1150 gupe 1 pobedio je Miki Živanović ispred Pece Dobrohotova i Miluna Vesnića, svi u zastavama 101 .


No comments: