Preko 40 takmičara uzelo je učešće u ovom jednodnevnom takmičenju u organizaciji "artk Srbija" sa itinererom od 862km sa 8 etapa i 4 brzinska ispita.
Glavna borba vodila se u klasi do 11500ccm izmedju zastave i škode.
Miki Živanović je ponovo startovao posle kazne od 6 meseci i ovoga puta sam spremao svoju zastavu 101. Njegovog glavni konkurent bio je član akademca i predstavnik "balkanije" Mališa Vučković u škodi 110. Dva različita automobila koja na prvi pogled možda nisu za poredjenje ali ipak su imali podjednake šanse na različitim terenima i podlogama. Ovoga puta ipak je Živanović u zastavi bio brži, sa ukupnom razlikom od 17 sekundi na četiri brzinska ispita. Vučković je bio bolji samo na brzinskom ispitu na Tari i etapi Sarajevo-Goražde, ostale etape i brzince dobio je Živanović.
Siljanović, Gavrilović, Ješić i Olijić bili su ostali konkurenti u klasi do 1150ccm ali nisu mogli da pariraju dvojici iz vrha.
U klasi do 1300ccm bilo je ukupno 9 prijavljenih takmičara sa zastavama 101 kojih je bilo sve više na takmičenjima a favorit je bio Branko Nadj pored Tatalovića u istom automobilu i Cirkovića u škodi.
Na opšte izmenadjenje svih Ivan Juričić i Zrenjanina sa nsu-om tt je bio taj koji je vodio glavnu reč u ovoj klasi.
Juričić je samo na prvom brzincu na Tari bio sporiji dok je na drugom brzincu na istom terenu bio brži od Nadja, kao i na Trebeviću a na Avali imao isto vreme kao Nadj.
Na poslednjem brzincu je bio brži za čitav minut i tako napravio ukupnu razliku od 25 sekundi i 25 kaznenih bodova manje čime je i ostvario svoju prvu pobedu sa automobilom koji je bio sve manje zastupljen na reli takmičenjima.
Mihajlo Tatalović u zastavi je bio treći ispred Boškovića u istom automobilu, Vesića u eskortu i Novakovića u renou 8.
Palikoviću, Pušniku i Careviću niko nije mogao da parira u klasi preko 1300ccm. Sva trojica su nastupali u renoima 12 gordini a Paliković je bio najuspešniji i pored pobede u klasi bio i najbrži u generalnom poretku na kraju relija.
Pušnik je bio drugi ispred Carevića dok je Kolić sa bmw-om zauzeo 4. mesto. u klasi preko 1300ccm.
U nacionalnoj klasi vodila se oštra borba izmedju Komnenovića, Benedika i Podboja.
Komnenović je bio ubedljivo najbolji na tri brzinska ispita i pobedio ispred Slobodana Podboja, Janeza Benedika, Pavla Vukotića i Staniše Vukčevića.
Medju vozačima koji nisu završili reli bili su Milisav Krsmanović zbog otkazivanja kvačila na zastavi 101, Ćirković zbog kvara motora na škodi, Aca Todorović je sa svojim nsu-om sleteo sa staze na poslednjem brzincu na Tari, Ivici Vukoji je otkazao termostati na fiatu 128, Zdravkocić je imao bliski kontak sa automobilom iz saobraćaja na jednoj od etapa.
Poredak u generalnom plasmanu na kraju relija bo je: Paliković, Pušnik, Carević, Živanović i Vučković.
Glavna borba vodila se u klasi do 11500ccm izmedju zastave i škode.
Miki Živanović je ponovo startovao posle kazne od 6 meseci i ovoga puta sam spremao svoju zastavu 101. Njegovog glavni konkurent bio je član akademca i predstavnik "balkanije" Mališa Vučković u škodi 110. Dva različita automobila koja na prvi pogled možda nisu za poredjenje ali ipak su imali podjednake šanse na različitim terenima i podlogama. Ovoga puta ipak je Živanović u zastavi bio brži, sa ukupnom razlikom od 17 sekundi na četiri brzinska ispita. Vučković je bio bolji samo na brzinskom ispitu na Tari i etapi Sarajevo-Goražde, ostale etape i brzince dobio je Živanović.
Siljanović, Gavrilović, Ješić i Olijić bili su ostali konkurenti u klasi do 1150ccm ali nisu mogli da pariraju dvojici iz vrha.
U klasi do 1300ccm bilo je ukupno 9 prijavljenih takmičara sa zastavama 101 kojih je bilo sve više na takmičenjima a favorit je bio Branko Nadj pored Tatalovića u istom automobilu i Cirkovića u škodi.
Na opšte izmenadjenje svih Ivan Juričić i Zrenjanina sa nsu-om tt je bio taj koji je vodio glavnu reč u ovoj klasi.
Juričić je samo na prvom brzincu na Tari bio sporiji dok je na drugom brzincu na istom terenu bio brži od Nadja, kao i na Trebeviću a na Avali imao isto vreme kao Nadj.
Na poslednjem brzincu je bio brži za čitav minut i tako napravio ukupnu razliku od 25 sekundi i 25 kaznenih bodova manje čime je i ostvario svoju prvu pobedu sa automobilom koji je bio sve manje zastupljen na reli takmičenjima.
Mihajlo Tatalović u zastavi je bio treći ispred Boškovića u istom automobilu, Vesića u eskortu i Novakovića u renou 8.
Palikoviću, Pušniku i Careviću niko nije mogao da parira u klasi preko 1300ccm. Sva trojica su nastupali u renoima 12 gordini a Paliković je bio najuspešniji i pored pobede u klasi bio i najbrži u generalnom poretku na kraju relija.
Pušnik je bio drugi ispred Carevića dok je Kolić sa bmw-om zauzeo 4. mesto. u klasi preko 1300ccm.
U nacionalnoj klasi vodila se oštra borba izmedju Komnenovića, Benedika i Podboja.
Komnenović je bio ubedljivo najbolji na tri brzinska ispita i pobedio ispred Slobodana Podboja, Janeza Benedika, Pavla Vukotića i Staniše Vukčevića.
Medju vozačima koji nisu završili reli bili su Milisav Krsmanović zbog otkazivanja kvačila na zastavi 101, Ćirković zbog kvara motora na škodi, Aca Todorović je sa svojim nsu-om sleteo sa staze na poslednjem brzincu na Tari, Ivici Vukoji je otkazao termostati na fiatu 128, Zdravkocić je imao bliski kontak sa automobilom iz saobraćaja na jednoj od etapa.
Poredak u generalnom plasmanu na kraju relija bo je: Paliković, Pušnik, Carević, Živanović i Vučković.
No comments:
Post a Comment