28. februara 1970. godine u Sarajevu je startovao drugi zimski reli za prvenstvo Jugoslavije na kome se pojavilo 125 takmičara.
Reli je organizovan od strane kluba "Akademski" iz Sarajeva i za razliku od prvog relija nije imao generalnog sponzora tako da su članovi ovog kluba dobrovoljnim radom i svojim sredstvima organizovali još jedan reli po snegu i teškim uslovima.
Odmah posle starta krenulo se na vožnju oko čunjeva gde se najbolje snašao domaći takmičar Radić u fiatu 850 sport kupe.
Miodrag Perović je imao problema sa motorm svog nsu-a pa je jedan deo ispita spretnosti jedva odvezao da bi na kraju i ugurao auto kroz cilj ali je zaradio i najviše aplauza.
Dosta vozača je podbacilo na ovom ispitu spretnosti a dosta njih i ostalo zbog kvarova na automobilima, čak se ni Paliković nije najbolje snašao na ovom ispitu.
Posle ispita spretnosti išlo se na ispit ubrzanja na 200 metara gde su do izražaja došli jači automobili.
Tokom etapa bilo je dosta problema zbog snega i leda kao i loših puteva.
Bilo je dosta udesa, odustajanja i kašnjenja. Najozbiljniji udes bio je na jednoj od etapa kod Zvornika gde se na jednoj krivini slupalo čak 14 vozila, kako je koje vozilo nailazilo nije moglo da se zaustavi i udaralo u ono prethodno i tako napravili lančani udes u kome na sreću nije bilo ozbiljnijih oštećenja niti povredjenih.
Riječanin Batori je doživao udes u kome je bio lakše povredjen kad je na njegov parkirani sab naleteo drugi takmičar. Batori je stao da bi pomogao kolegi u nevolji ali jedan od takmičara koji je dolazio nije mogao da ga izbegne i naleteo na njega i njegov saab. Paliković je Batorija prevezao do bolnice.
Drugi deo relija bio je rezervisan za brzinske ispite. Paliković je na jednom od brzinaca morao da startuje dva puta zbog čestih zaprega i ljudi koji su izlazili na stazu. Dzo Perić je imao peh jer je svoju mazdu "parkirao" u kanalu ali na svu sreću odmah po prolasku kroz cilj pa je uz pomoć redara i vatrogasaca uspeo da se vrati na stazu.
Paliković je imao i prateće vozilo sa mehaničarima ali je to vozilo negde na polovini relija ostalo u kvaru tako da je bio prepušten samom sebi kao i ostali takmičari ali ga je reno ovoga puta poslužio i uspeo je pobedi u generalnom plasmanu.
Nakon relija medju vozačima su mišljenja bila podeljena, nikima je reli bio težak dok se drugi nisu žalili pa ga čak smatrali jednim od lakših relija a bilo je i onih koji su tražili opravdanja za loš plasman u sitnim kvarovima na automobilima.
Jedno je sigurno a to je dosta slupanih vozila koja su stigla do cilja ili ostala na stazi što govori o težini relija pre svega zbog vremenskih uslova.
Jedan od učesnika relija je bacio senku na ovo takmičenje obzirom da je na nekoj od etapa udario pešaka, teško ga povredio a pritom pobegao što je izazvalo negodovanje medju kolegama.
Dzo Perić je uspeo da pobedi mnogo jače bmw-e sa svojom mazdom, kako je i sam izjavio išao je na rizik koji mu se isplatio ostvarivši pobedu u klasi preko 1600ccm.
U najslabijoj klasi fića pobedio je Fadil Čerimagić, u klasi do 1000ccm najbolji je bio Dubravko Smiljanić u nsu tts ispred Fadila Kadića u fiatu 850.
Pušnik se morao zadovoljiti 3. mestom u klasi do 1300 iza Palikovića i Bukvića.
Viktor Vrhovec je sa bmw-om slavio u klasi do 1600ccm.
Goran Štrok se nije najbolje snašao sa gumama na svom bmw-u u najačoj klasi pa je ostao na 3. poziciji iza Perića i Muteveljića.
U generalnom Plasmanu poredak je bio Plaiković, Smiljanić i Štimac.
Reli je organizovan od strane kluba "Akademski" iz Sarajeva i za razliku od prvog relija nije imao generalnog sponzora tako da su članovi ovog kluba dobrovoljnim radom i svojim sredstvima organizovali još jedan reli po snegu i teškim uslovima.
Odmah posle starta krenulo se na vožnju oko čunjeva gde se najbolje snašao domaći takmičar Radić u fiatu 850 sport kupe.
Miodrag Perović je imao problema sa motorm svog nsu-a pa je jedan deo ispita spretnosti jedva odvezao da bi na kraju i ugurao auto kroz cilj ali je zaradio i najviše aplauza.
Dosta vozača je podbacilo na ovom ispitu spretnosti a dosta njih i ostalo zbog kvarova na automobilima, čak se ni Paliković nije najbolje snašao na ovom ispitu.
Posle ispita spretnosti išlo se na ispit ubrzanja na 200 metara gde su do izražaja došli jači automobili.
Tokom etapa bilo je dosta problema zbog snega i leda kao i loših puteva.
Bilo je dosta udesa, odustajanja i kašnjenja. Najozbiljniji udes bio je na jednoj od etapa kod Zvornika gde se na jednoj krivini slupalo čak 14 vozila, kako je koje vozilo nailazilo nije moglo da se zaustavi i udaralo u ono prethodno i tako napravili lančani udes u kome na sreću nije bilo ozbiljnijih oštećenja niti povredjenih.
Riječanin Batori je doživao udes u kome je bio lakše povredjen kad je na njegov parkirani sab naleteo drugi takmičar. Batori je stao da bi pomogao kolegi u nevolji ali jedan od takmičara koji je dolazio nije mogao da ga izbegne i naleteo na njega i njegov saab. Paliković je Batorija prevezao do bolnice.
Drugi deo relija bio je rezervisan za brzinske ispite. Paliković je na jednom od brzinaca morao da startuje dva puta zbog čestih zaprega i ljudi koji su izlazili na stazu. Dzo Perić je imao peh jer je svoju mazdu "parkirao" u kanalu ali na svu sreću odmah po prolasku kroz cilj pa je uz pomoć redara i vatrogasaca uspeo da se vrati na stazu.
Paliković je imao i prateće vozilo sa mehaničarima ali je to vozilo negde na polovini relija ostalo u kvaru tako da je bio prepušten samom sebi kao i ostali takmičari ali ga je reno ovoga puta poslužio i uspeo je pobedi u generalnom plasmanu.
Nakon relija medju vozačima su mišljenja bila podeljena, nikima je reli bio težak dok se drugi nisu žalili pa ga čak smatrali jednim od lakših relija a bilo je i onih koji su tražili opravdanja za loš plasman u sitnim kvarovima na automobilima.
Jedno je sigurno a to je dosta slupanih vozila koja su stigla do cilja ili ostala na stazi što govori o težini relija pre svega zbog vremenskih uslova.
Jedan od učesnika relija je bacio senku na ovo takmičenje obzirom da je na nekoj od etapa udario pešaka, teško ga povredio a pritom pobegao što je izazvalo negodovanje medju kolegama.
Dzo Perić je uspeo da pobedi mnogo jače bmw-e sa svojom mazdom, kako je i sam izjavio išao je na rizik koji mu se isplatio ostvarivši pobedu u klasi preko 1600ccm.
U najslabijoj klasi fića pobedio je Fadil Čerimagić, u klasi do 1000ccm najbolji je bio Dubravko Smiljanić u nsu tts ispred Fadila Kadića u fiatu 850.
Pušnik se morao zadovoljiti 3. mestom u klasi do 1300 iza Palikovića i Bukvića.
Viktor Vrhovec je sa bmw-om slavio u klasi do 1600ccm.
Goran Štrok se nije najbolje snašao sa gumama na svom bmw-u u najačoj klasi pa je ostao na 3. poziciji iza Perića i Muteveljića.
U generalnom Plasmanu poredak je bio Plaiković, Smiljanić i Štimac.
Goran Štrok bmw 2002 |
No comments:
Post a Comment