Wednesday, November 13, 2013

Reli "Jahorina 71"

Drugi reli u sezoni za prvenstvo Jugoslavije vožen je 28. februara 1971. po teškim snežnim uslovima u organizaciji kluba "Sarajevo". Prvi brzinski ispit je otkazan zbog  šlepera koji se zbog snega poprečio na delu tog brzinca i nije mogao da se pomeri tako da su takmičari umesto na brzinac sa starta odmah krenuli u etapnu vožnju.
Od samog starta brzi vozači su imali primedbu zbog dodele startnih brojeva, Štrok, Paliković, Perić, Jakšić i ostali su dobili visoke startne brojeve što ih je stavljalo iza dosta sporijih vozača i automobila a to im posebno pod takvim vremenskim uslovima nije odgovaralo zbog sustizanja i prestizanja istih.
 Branimir Perić Džo je nabavio novu mazdu sa kompletnom zimskom opremom i krenuo potpuno spreman u borbu za plasman. Nažalost odmah nakon starta morao je da se parkira zbog kvara na motoru. Džoov fer plej se i ovoga puta pokazao na delu jer je svoje nove gume sa spajkovima skinuo sa mazde i pozajmio Miloradu Jakšiću kako bi bar on mogao ravnopravno da se bori sa konkurencijom.
Jakšić je pravio odlične rezultate ali i zaradio 1200 kaznenih bodova na "skrivenoj" kontroli na jednoj od etapa tako da je Gluhak završio na drugom mestu iza pobednika klase preko 1600ccm Gorana Štroka u bmw-u 2002 ti.
U klasi do 1600ccm novosadjanin Bogdan Dragin sa audijem 60 se najbolje snašao u ovim uslovima, oprema na njegovom autu je bila od velikog značaja tako da je mogao bez većih problema da pobedi konkurente. Drugi je bio Lang u bmw-u ispred Novakovića i Lakića u istim automobilima.
Jovica Paliković je posle "monte carlo" relija lako trijumfovao kako u svojoj klasi do 1300ccm tako i u generalnom plasmanu, Jovica je vozio atraktivno i brzo, za publiku, ekipu i fabriku reno čiji je automobili marke reno 8 gordini i vozio. Pobedio je na svim brzinskim ispitima i ispitima spretnosti tako da su konkurenti mogli samo da ga posmatraju.
Paliković, renault 8 gordini
 Njegov timski kolega Aleš Pušnik u istom automobilu bio je daleko iza kao i Vučković, Čerimagić i Kapetanović.
Fadil Kadić u nsu tts je na domaćem terenu u klasi do 1000ccm osvojio prvo mesto i treće u generalnom plasmanu. Njegov rival iz klase Smiljanić je diskvalifikovan pa je drugo mesto zauzeo Marić ispred Šehovića.
Fadil Kadić NSU TTS
 Tatalović je bio najbolji u klasi do 850ccm ispred Krsmanovića i Nadja dok je Ferlež slavio u klasi do 758ccm a Miki Živanović bio drugi.
Žika Radošević je prvog dana doživeo teži udes kod Nove Gradiške posle kog je završio u bolnici sa ne tako ozbiljnim povredama  kako se mislilo. Nenad Marković je takodje razbio svoju alfu kod Visokog tako da je ukupno 35 posada stiglo na cilj relija.



No comments: