Drugi reli u sezoni za prvenstvo Jugoslavije vožen je 28. februara 1971. po teškim snežnim uslovima u organizaciji kluba "Sarajevo". Prvi brzinski ispit je otkazan zbog šlepera koji se zbog snega poprečio na delu tog brzinca i nije mogao da se pomeri tako da su takmičari umesto na brzinac sa starta odmah krenuli u etapnu vožnju.
Od samog starta brzi vozači su imali primedbu zbog dodele startnih brojeva, Štrok, Paliković, Perić, Jakšić i ostali su dobili visoke startne brojeve što ih je stavljalo iza dosta sporijih vozača i automobila a to im posebno pod takvim vremenskim uslovima nije odgovaralo zbog sustizanja i prestizanja istih.
Branimir Perić Džo je nabavio novu mazdu sa kompletnom zimskom opremom i krenuo potpuno spreman u borbu za plasman. Nažalost odmah nakon starta morao je da se parkira zbog kvara na motoru. Džoov fer plej se i ovoga puta pokazao na delu jer je svoje nove gume sa spajkovima skinuo sa mazde i pozajmio Miloradu Jakšiću kako bi bar on mogao ravnopravno da se bori sa konkurencijom.
Jakšić je pravio odlične rezultate ali i zaradio 1200 kaznenih bodova na "skrivenoj" kontroli na jednoj od etapa tako da je Gluhak završio na drugom mestu iza pobednika klase preko 1600ccm Gorana Štroka u bmw-u 2002 ti.
U klasi do 1600ccm novosadjanin Bogdan Dragin sa audijem 60 se najbolje snašao u ovim uslovima, oprema na njegovom autu je bila od velikog značaja tako da je mogao bez većih problema da pobedi konkurente. Drugi je bio Lang u bmw-u ispred Novakovića i Lakića u istim automobilima.
Jovica Paliković je posle "monte carlo" relija lako trijumfovao kako u svojoj klasi do 1300ccm tako i u generalnom plasmanu, Jovica je vozio atraktivno i brzo, za publiku, ekipu i fabriku reno čiji je automobili marke reno 8 gordini i vozio. Pobedio je na svim brzinskim ispitima i ispitima spretnosti tako da su konkurenti mogli samo da ga posmatraju.
Njegov timski kolega Aleš Pušnik u istom automobilu bio je daleko iza kao i Vučković, Čerimagić i Kapetanović.
Fadil Kadić u nsu tts je na domaćem terenu u klasi do 1000ccm osvojio prvo mesto i treće u generalnom plasmanu. Njegov rival iz klase Smiljanić je diskvalifikovan pa je drugo mesto zauzeo Marić ispred Šehovića.
Tatalović je bio najbolji u klasi do 850ccm ispred Krsmanovića i Nadja dok je Ferlež slavio u klasi do 758ccm a Miki Živanović bio drugi.
Žika Radošević je prvog dana doživeo teži udes kod Nove Gradiške posle kog je završio u bolnici sa ne tako ozbiljnim povredama kako se mislilo. Nenad Marković je takodje razbio svoju alfu kod Visokog tako da je ukupno 35 posada stiglo na cilj relija.
Od samog starta brzi vozači su imali primedbu zbog dodele startnih brojeva, Štrok, Paliković, Perić, Jakšić i ostali su dobili visoke startne brojeve što ih je stavljalo iza dosta sporijih vozača i automobila a to im posebno pod takvim vremenskim uslovima nije odgovaralo zbog sustizanja i prestizanja istih.
Branimir Perić Džo je nabavio novu mazdu sa kompletnom zimskom opremom i krenuo potpuno spreman u borbu za plasman. Nažalost odmah nakon starta morao je da se parkira zbog kvara na motoru. Džoov fer plej se i ovoga puta pokazao na delu jer je svoje nove gume sa spajkovima skinuo sa mazde i pozajmio Miloradu Jakšiću kako bi bar on mogao ravnopravno da se bori sa konkurencijom.
Jakšić je pravio odlične rezultate ali i zaradio 1200 kaznenih bodova na "skrivenoj" kontroli na jednoj od etapa tako da je Gluhak završio na drugom mestu iza pobednika klase preko 1600ccm Gorana Štroka u bmw-u 2002 ti.
U klasi do 1600ccm novosadjanin Bogdan Dragin sa audijem 60 se najbolje snašao u ovim uslovima, oprema na njegovom autu je bila od velikog značaja tako da je mogao bez većih problema da pobedi konkurente. Drugi je bio Lang u bmw-u ispred Novakovića i Lakića u istim automobilima.
Jovica Paliković je posle "monte carlo" relija lako trijumfovao kako u svojoj klasi do 1300ccm tako i u generalnom plasmanu, Jovica je vozio atraktivno i brzo, za publiku, ekipu i fabriku reno čiji je automobili marke reno 8 gordini i vozio. Pobedio je na svim brzinskim ispitima i ispitima spretnosti tako da su konkurenti mogli samo da ga posmatraju.
![]() |
Paliković, renault 8 gordini |
Fadil Kadić u nsu tts je na domaćem terenu u klasi do 1000ccm osvojio prvo mesto i treće u generalnom plasmanu. Njegov rival iz klase Smiljanić je diskvalifikovan pa je drugo mesto zauzeo Marić ispred Šehovića.
![]() |
Fadil Kadić NSU TTS |
Žika Radošević je prvog dana doživeo teži udes kod Nove Gradiške posle kog je završio u bolnici sa ne tako ozbiljnim povredama kako se mislilo. Nenad Marković je takodje razbio svoju alfu kod Visokog tako da je ukupno 35 posada stiglo na cilj relija.
No comments:
Post a Comment