Šesta trka prvenstva Jugoslavije a druga na zagrebačkim ulicama održana je jula 1971. godine.
Prilično prljava i klizava staza nije ulivala poverenje vozačima i organizatoru pa se do samog početka radilo na "popravci" i čišćenju staze a policija i redari nisu mogli da udalje publiku na bezbedno odstojanje.
Najbolji na treningu u nacionalnoj klasi bio je Mladen Novak koji je i poveo trku u stopu praćen od strane Živanovića koji je i prvi prošao kroz cilj. Novak je morao da odustane zbog udesa sa Poljanićem u zadnjem krugu.
Favorit Holjevac je loše krenuo i padao sve niže tokom trke da bi na kraju odustao, drugi je bio Berić ispred Vukotića i Hercega.
U klasi do 850ccm bilo je najviše sudara i izletanja sa staze. Nekoliko vozila završilo je u publici ali na svu sreću bez teže povredjenih gledalaca. Sve vreme trku je vodio Štimac dok su se Kadi i Janković borili za drugu poziciju a zatim zbog sudaranja morali da odustanu.
Bilo je takodje i dosta odustajanja zbog kvarova motora. Iza pobednika Štimca trku su završili Mačešić, Šimpraga, Genc i Horvat.
Pre trke klase do 1000ccm počela je da pada kiša što je stazu učinilo još klizavijom. Kiša nije poremetila Smiljanića koji je na ovu trku došao sa novim autom, nsu-a je zamenio za abarta kakvog je vozio i Šverko koji se nije pojavio na ovoj trci zbog kvara motora.
Smiljanić je za sobom ostavio ostale takmičare za više od jednog kruga i pobedio. Drugi je bio Bošković ispred Šogorića i Tasića u nsu-ima
U klasi do 1300ccm očekivala se žestoka borba izmedju Kulundžića i Palikovića kao i na prethodnim trkama na Ušću ali ovoga puta Kulundžić nije imao sreće zbog problema na svom nsu-u. Prvo je pokidao držač motora a zatim imao i kvar menjača pa je morao da se zadovolji 3. mestom iza pobednika Palikovića u renou 8 gordini i drugoplasiranog Višnjića u alfi. Pobednik prve trke u Zagrebu Aca Todorović ovoga puta nije mogao bolje od 4. pozicije sa svojom alfom, dok je Vizneru pripalo peto mesto.
Automobili klase do i preko 1600ccm vozili su zajedno. Goran Štrok je vratio pozajmljeni escort koji je vozio na prethodnoj trci na Ušću pa je ovu trku mogao da posmatra kao gledalac sto mu nije štetilo obzirom na bodovnu zalihu i pobede na svim trkama koje je vozio.
Alihodžić i Regvart su ostali sami da reše pitanje pobednika u najjačoj klasi.
Alihodžić se par puta okrenuo na stazi pa je Regvart osvojio prvo mesto.
U ovoj klasi se pojavio i Damir Vizner kome nije bila dovoljna trka u klasi do 1300ccm sa nsu-om već je hteo da se okuša i za volanom bmw-a u najjačoj kategoriji i osvojio 3. mesto iza Regvarta i Alihodžića.
U klasi do 1600ccm opet je pobedio Lang ispred Damjanovića i Novakovića. Lang se čak neko vreme držao iza Regvarta i znatno jače alfe ali je morao da smanji tempo zbog problema sa dovodom goriva na svom bmw-u.
Prilično prljava i klizava staza nije ulivala poverenje vozačima i organizatoru pa se do samog početka radilo na "popravci" i čišćenju staze a policija i redari nisu mogli da udalje publiku na bezbedno odstojanje.
Najbolji na treningu u nacionalnoj klasi bio je Mladen Novak koji je i poveo trku u stopu praćen od strane Živanovića koji je i prvi prošao kroz cilj. Novak je morao da odustane zbog udesa sa Poljanićem u zadnjem krugu.
Favorit Holjevac je loše krenuo i padao sve niže tokom trke da bi na kraju odustao, drugi je bio Berić ispred Vukotića i Hercega.
U klasi do 850ccm bilo je najviše sudara i izletanja sa staze. Nekoliko vozila završilo je u publici ali na svu sreću bez teže povredjenih gledalaca. Sve vreme trku je vodio Štimac dok su se Kadi i Janković borili za drugu poziciju a zatim zbog sudaranja morali da odustanu.
Bilo je takodje i dosta odustajanja zbog kvarova motora. Iza pobednika Štimca trku su završili Mačešić, Šimpraga, Genc i Horvat.
Pre trke klase do 1000ccm počela je da pada kiša što je stazu učinilo još klizavijom. Kiša nije poremetila Smiljanića koji je na ovu trku došao sa novim autom, nsu-a je zamenio za abarta kakvog je vozio i Šverko koji se nije pojavio na ovoj trci zbog kvara motora.
Smiljanić je za sobom ostavio ostale takmičare za više od jednog kruga i pobedio. Drugi je bio Bošković ispred Šogorića i Tasića u nsu-ima
Dubravko Smiljanić |
Alihodžić i Regvart su ostali sami da reše pitanje pobednika u najjačoj klasi.
Alihodžić se par puta okrenuo na stazi pa je Regvart osvojio prvo mesto.
U ovoj klasi se pojavio i Damir Vizner kome nije bila dovoljna trka u klasi do 1300ccm sa nsu-om već je hteo da se okuša i za volanom bmw-a u najjačoj kategoriji i osvojio 3. mesto iza Regvarta i Alihodžića.
U klasi do 1600ccm opet je pobedio Lang ispred Damjanovića i Novakovića. Lang se čak neko vreme držao iza Regvarta i znatno jače alfe ali je morao da smanji tempo zbog problema sa dovodom goriva na svom bmw-u.
Regvart pored svoje alfe 2000 gtam |
No comments:
Post a Comment