Itinerer od 630km sa 14 etapa i 12 brzinskih ispita okupio je relativno mali broj posada, tek njih 65 se pojavilo na startu relija a 37 stiglo do cilja.
Medju svim muškim posadama pojavila se i jedna ženska u sastavu Sonja Bastar-Marina Palčić koja se takmičila za prvenstvo Slovenije u zastavi 101 grupa 2 i osvojila 5. mesto.
Favorit za pobedu na reliju Aleš Pušnik ovoga puta nije startovao, Drago Zonta je odustao zbog kvara na menjaču, Černivec zbog kvara motora.
Dagmar Šuster je po prvi put pobedio u karijeri i osvojio 3. mesto u generalnom plasmanu.
U klasi do 1150ccm grupa 2 iza Šustera su se plasirali Milovanović, Vesnić, Kolšek i Kranjec.
Vićentije Savić je opet slavio u klasi fića, na njegov automobil uložen je prigovor posle relija ali je tehnička komisija utvrdila da je na njegovom fići sve u skladu sa homologacijom. Drugi u toj klasi bio je Dejan Djalinac koji je na ovom reliju dobio i posebno priznanje za vožnju na ispitu spretnosti, treći je bio Cepuder ispred Simončića i Miljkovića.
Posada Marega-Fratnik slavila je u klasi do 1150ccm grupa 1 iza njih su ostali Zorc i Vidic koi je imao i jedno sletanje sa puta ali se uspeo vratiti na stazu i stići do cilja.
U najačoj klasi glavnu borbu su vodili Kizmič i Skurić, iako je startovao nedovoljan broj posada ipak su bili podeljeni bodovi a najviše bodova pripalo je Branetu Kizmiču. Drugi je bio Skurić za kojim su sledili Kožar i Holinski.
Poredak u generalnom plasmanu bio je Kizmič, Skurić, Šuster, Marega.
Medju svim muškim posadama pojavila se i jedna ženska u sastavu Sonja Bastar-Marina Palčić koja se takmičila za prvenstvo Slovenije u zastavi 101 grupa 2 i osvojila 5. mesto.
Favorit za pobedu na reliju Aleš Pušnik ovoga puta nije startovao, Drago Zonta je odustao zbog kvara na menjaču, Černivec zbog kvara motora.
Dagmar Šuster je po prvi put pobedio u karijeri i osvojio 3. mesto u generalnom plasmanu.
U klasi do 1150ccm grupa 2 iza Šustera su se plasirali Milovanović, Vesnić, Kolšek i Kranjec.
Vićentije Savić je opet slavio u klasi fića, na njegov automobil uložen je prigovor posle relija ali je tehnička komisija utvrdila da je na njegovom fići sve u skladu sa homologacijom. Drugi u toj klasi bio je Dejan Djalinac koji je na ovom reliju dobio i posebno priznanje za vožnju na ispitu spretnosti, treći je bio Cepuder ispred Simončića i Miljkovića.
Posada Marega-Fratnik slavila je u klasi do 1150ccm grupa 1 iza njih su ostali Zorc i Vidic koi je imao i jedno sletanje sa puta ali se uspeo vratiti na stazu i stići do cilja.
U najačoj klasi glavnu borbu su vodili Kizmič i Skurić, iako je startovao nedovoljan broj posada ipak su bili podeljeni bodovi a najviše bodova pripalo je Branetu Kizmiču. Drugi je bio Skurić za kojim su sledili Kožar i Holinski.
Poredak u generalnom plasmanu bio je Kizmič, Skurić, Šuster, Marega.
posada Marega-Fratnik |
No comments:
Post a Comment