Druga trka šampionata Jugoslavije za 1981. godinu održana je na stazi kruga fabrike "Zastava" u Kragujevcu pred oko 6000 gledalaca.
U klasi fića juniora kao i u Slavonskoj Požegi najbolji je bio Boško Marković, drugi kroz cilj prošao je Živković ispred Mladenovića i Cvetića.
Jožef Šikloši bio je najbolji u klasi seniora ispred P.Milićevića, Milenkovića, Otenhajmera, Djakovića, Stevanovića i drugih.
Pobednici klasa do 1150ccm grupe 1 i 2 bili su sporni pa je njihov plasman ostao da se rešava nakon trke.
Naime automobili pobednika Vesnića (zastava 101 grupa 1) i Filipovića (wv polo grupa 2) na merenju posle trke pokazivali su manje klograma nego što je bilo dozvoljeno za tu klasu.
U klasi fića seniora samo je vozilo takmičara Silovića bilo lakše što je automatski povuklo diskvalifikaciju, medjutim kada su Filipović i Vesnić bili u pitanju sudije nisu donele istu odluku.
Merenje se ponavljalo više puta ali je vaga pokazivala uvek isto. Sudijski žiri nije mogao da čeka rezultate pregleda tehničke komisije pa je nezvanične rezultate trke proglasio zvaničnim tako da je poredak u klasi do 1150ccm grupe 1 bio Vesnić, B. Zorman, Mrkša, Veselinović, Jović, Komnenović, itd. dok je predak grupe 2 bio Filipović, Milovanović, dok je treći bio Vlada Ranković te sezone poznatiji pod pseudonimom "Tošin bunar" pod kojim je nastupao zbog služenja vojnog roka i čestog bežanja iz vojske zbog nastupa na trkama.
Na reagovanje kluba "Donit Olimpia" i žalbe koje su podneli, protiv Filipovića i Vesnića pokrenut je disciplinski postupak ali oni su ipak vozili trku na Ušću nedelju dana kasnije gde su automobili opet podvrgnuti merenjima ovoga puta na tri vage koje su takodje pokazale ono što i vaga u Kragujevcu sa manimalnim odstupanjima, tako da su obojica bili suspendovani i brisani su im bodovi.
U klasi fića juniora kao i u Slavonskoj Požegi najbolji je bio Boško Marković, drugi kroz cilj prošao je Živković ispred Mladenovića i Cvetića.
Jožef Šikloši bio je najbolji u klasi seniora ispred P.Milićevića, Milenkovića, Otenhajmera, Djakovića, Stevanovića i drugih.
Pobednici klasa do 1150ccm grupe 1 i 2 bili su sporni pa je njihov plasman ostao da se rešava nakon trke.
Naime automobili pobednika Vesnića (zastava 101 grupa 1) i Filipovića (wv polo grupa 2) na merenju posle trke pokazivali su manje klograma nego što je bilo dozvoljeno za tu klasu.
U klasi fića seniora samo je vozilo takmičara Silovića bilo lakše što je automatski povuklo diskvalifikaciju, medjutim kada su Filipović i Vesnić bili u pitanju sudije nisu donele istu odluku.
Merenje se ponavljalo više puta ali je vaga pokazivala uvek isto. Sudijski žiri nije mogao da čeka rezultate pregleda tehničke komisije pa je nezvanične rezultate trke proglasio zvaničnim tako da je poredak u klasi do 1150ccm grupe 1 bio Vesnić, B. Zorman, Mrkša, Veselinović, Jović, Komnenović, itd. dok je predak grupe 2 bio Filipović, Milovanović, dok je treći bio Vlada Ranković te sezone poznatiji pod pseudonimom "Tošin bunar" pod kojim je nastupao zbog služenja vojnog roka i čestog bežanja iz vojske zbog nastupa na trkama.
Na reagovanje kluba "Donit Olimpia" i žalbe koje su podneli, protiv Filipovića i Vesnića pokrenut je disciplinski postupak ali oni su ipak vozili trku na Ušću nedelju dana kasnije gde su automobili opet podvrgnuti merenjima ovoga puta na tri vage koje su takodje pokazale ono što i vaga u Kragujevcu sa manimalnim odstupanjima, tako da su obojica bili suspendovani i brisani su im bodovi.
A.Šikloši, Vesnić i Mirić |
No comments:
Post a Comment