Treći po redu reli za prvenstvo Jugoslavije u 1978. godini u organizaciji "ARTK Srbija" i pod pokroviteljstvom "UNIS-a" iz Sarajeva vožen je putevima Bosne, Hrvatske i Srbije.
Dužina relija iznosila je 649km sa 4 brzinska ispita i 8 etapa.
Start relija bio je 5. avgusta na Kozari gde se pojavio neočekivano mali broj posada, samo 45, što je duplo manje nego na prethodna dva relija.
Prvi bzinac je vožen na Kozari, drugi na autodromu u Slavonskoj Požegi a ostala dva na Fruškoj Gori.
U reliju se tih godina sve više pažnje polagalo na brzinske ispite a ocenske vožnje je sve manje bilo što je možda dovodilo i do manje zainteresovanosti takmičara.
Prva dva brzina prolaze bez većih problema dok na Fruškoj gori dolazi i do jednog ozbiljnijeg prevrtanja posade Zore-Hribar ali na sreću posada je prošla sa lakšim povredama.
Do pred sam kraj relija vodio je Fadil Kadić iz sarajevskog "Željezničara" u golfu gti ali je automobil stao 20ak kilometara pre cilja a Fadil je bio diskvalifikovan zbog nedozvoljenog šlepovanja automobila.
Pobeda u generalnom plasmanu je pripala odličnom Dragu Zonti u zastavi 101 grupe 2 ispred Kizmiča u dosta jačem bmw-u 2002 tii.
Novosadjani, članovi auto kluba "Novi Sad", Slobodan Boba Ćuk i Miroslav Vujkov su iskoristili domaći teren na Fruškoj Gori i osvojili prva dva mesta u klasi do 785cc. Peti je bio njihov klupski kolega i sugradjanin Nožica. Treće mesto u klasi osvojio je Jovanović iz beogradskog "Akademca" ispred Dragosavca iz "Crvene Zvezde".
U klasi do 1150ccm grupe 1 poredak je bio sledeći: Tomić, Vesnić, Marega, Vidic. Svi u zastavama 101.
U 1150 grupe 2 slavio je pobednik i u generalnom plasmanu Drago Zonta ispred Milaveca, Modriča i Peračkovića takodje u zastavama 101 dok su iza njih su ostali Pirjavec i Šegon u fiatima 128.
U najačoj klasi do 2000ccm pobedio je Brane Kizmič sa bmw-om 2002 tii ispred Černigoja u opel askoni i Brišnika i Horvata u bmw-ima.
Generalni plasman bio je: Zonta, Kizmič, Černigoj, Milavec
Organizator relija jedva da je zaslužio prelaznu ocenu na kraju ovog takmičanja zbog nekoliko propusta koji su ostavili slab utisak na celo takmičenje. Od propusta koji su zamereni organizatoru bio je nedovoljan broj sudija na sudijskim pozicijama, loši uslovi za prihvat takmičara na cilju kao, loše odradjeno proglašenje i slab radi žirija kao i izgubljena lista prijava ekipa sponzora.
Dužina relija iznosila je 649km sa 4 brzinska ispita i 8 etapa.
Start relija bio je 5. avgusta na Kozari gde se pojavio neočekivano mali broj posada, samo 45, što je duplo manje nego na prethodna dva relija.
Prvi bzinac je vožen na Kozari, drugi na autodromu u Slavonskoj Požegi a ostala dva na Fruškoj Gori.
U reliju se tih godina sve više pažnje polagalo na brzinske ispite a ocenske vožnje je sve manje bilo što je možda dovodilo i do manje zainteresovanosti takmičara.
Prva dva brzina prolaze bez većih problema dok na Fruškoj gori dolazi i do jednog ozbiljnijeg prevrtanja posade Zore-Hribar ali na sreću posada je prošla sa lakšim povredama.
Do pred sam kraj relija vodio je Fadil Kadić iz sarajevskog "Željezničara" u golfu gti ali je automobil stao 20ak kilometara pre cilja a Fadil je bio diskvalifikovan zbog nedozvoljenog šlepovanja automobila.
Pobeda u generalnom plasmanu je pripala odličnom Dragu Zonti u zastavi 101 grupe 2 ispred Kizmiča u dosta jačem bmw-u 2002 tii.
Novosadjani, članovi auto kluba "Novi Sad", Slobodan Boba Ćuk i Miroslav Vujkov su iskoristili domaći teren na Fruškoj Gori i osvojili prva dva mesta u klasi do 785cc. Peti je bio njihov klupski kolega i sugradjanin Nožica. Treće mesto u klasi osvojio je Jovanović iz beogradskog "Akademca" ispred Dragosavca iz "Crvene Zvezde".
U klasi do 1150ccm grupe 1 poredak je bio sledeći: Tomić, Vesnić, Marega, Vidic. Svi u zastavama 101.
U 1150 grupe 2 slavio je pobednik i u generalnom plasmanu Drago Zonta ispred Milaveca, Modriča i Peračkovića takodje u zastavama 101 dok su iza njih su ostali Pirjavec i Šegon u fiatima 128.
U najačoj klasi do 2000ccm pobedio je Brane Kizmič sa bmw-om 2002 tii ispred Černigoja u opel askoni i Brišnika i Horvata u bmw-ima.
Generalni plasman bio je: Zonta, Kizmič, Černigoj, Milavec
Organizator relija jedva da je zaslužio prelaznu ocenu na kraju ovog takmičanja zbog nekoliko propusta koji su ostavili slab utisak na celo takmičenje. Od propusta koji su zamereni organizatoru bio je nedovoljan broj sudija na sudijskim pozicijama, loši uslovi za prihvat takmičara na cilju kao, loše odradjeno proglašenje i slab radi žirija kao i izgubljena lista prijava ekipa sponzora.
Drago Zonta z101 grupa 2 |
No comments:
Post a Comment