Treći reli po redu u šampionatu Jugoslavije za 1969. godinu.
Za 35 sati vozači su trebali da predju 1900km počevši od Skoplja preko Kragujevca, Užica, Sarajeva, Dubrovnika, Podgorice i Bitole do Ohrida gde je bio cilj relija.
U Skoplju je startovala 41 posada a na cilj relija stiglo samo njih 10. Razlog za mnogobrojna odustajanja vozača bili su teški tereni kojima je trebalo proći. Reli je obilovao mnogobrojnim odustajanjima, kvarovima i izletanjima.
Ove sezone u šampionatu Jugoslavije ušla su i dva proizvodjača automobila, reno i saab kao "fabrički timovi" i preko svojih predstavništva u Jugoslaviji rešili da pomognu našim takmičarima.
Za "Renault-Cosmos-Ina" kooperaciju, nastupili su Paliković, Novaković, Gluhak i Pušnik, sva četvorica u renoima 8 gordini u klasi do 1300ccm
Saab je preko svog predstavnika "Hermesa" iz Ljubljane ukazao poverenje Andreju Vidicu i Rajku Krešni dodelivši im dva vozila saab 96 za klasu do 1600ccm.
Vidic i Krešna su odmah i opravdali očekivanja i ukazano poverenje završivši ovaj reli na prvom i drugom mestu u klasi.
Takmičari renoa se ovog puta nisu proslavili kao na prethodna dva relija na kojima su deklasirali protivnike. Na ovom reliju samo je Đorđe Novaković stigao do cilja ali i pobede u klasi i generalnom plasmanu sto je ipak jako bitno za ovu ekipu.
Paliković je posle 400km relija morao da odustane zbog kvara na menjaču.
Aleš Pušnik je bio na odličnom putu da pobedi ali na 200km pre cilja udara u kemen koji oštećuje karter njegovog renoa i tako završava ovaj nastup.
Malden Gluhak je takodje morao da odustane zbog problema sa automobilom.
Branimir Perić Dzo je na jednom od brzinaca izleteo sa svojom mazdom tako da je to još jedan od favorita koji nije završio reli.
Na kraju relija u mnogim klasama bilo je samo po jedan ili dva auta pa je poredak bio je sledeći:
klasa do 780ccm: Branko Nađ, Ivan Rojtinić, Nestor Milanov, Fadil Čerimagić, svi u automobilima zastava 750.
klasa do 1300ccm : Đorđe Novaković (reno 8 gordini), Zoran Đurović (opel kadet)
klasa do 1600ccm: Andrej Vidic (saab 96), Rajko Krašna (saab 96)
klasa preko 1600ccm: Predrag Dimitrijević (audi 72)
Generalni plasman: Novaković, Vidic, Nađ, Krašna, Rojtinić.
Za 35 sati vozači su trebali da predju 1900km počevši od Skoplja preko Kragujevca, Užica, Sarajeva, Dubrovnika, Podgorice i Bitole do Ohrida gde je bio cilj relija.
U Skoplju je startovala 41 posada a na cilj relija stiglo samo njih 10. Razlog za mnogobrojna odustajanja vozača bili su teški tereni kojima je trebalo proći. Reli je obilovao mnogobrojnim odustajanjima, kvarovima i izletanjima.
Ove sezone u šampionatu Jugoslavije ušla su i dva proizvodjača automobila, reno i saab kao "fabrički timovi" i preko svojih predstavništva u Jugoslaviji rešili da pomognu našim takmičarima.
Za "Renault-Cosmos-Ina" kooperaciju, nastupili su Paliković, Novaković, Gluhak i Pušnik, sva četvorica u renoima 8 gordini u klasi do 1300ccm
Saab je preko svog predstavnika "Hermesa" iz Ljubljane ukazao poverenje Andreju Vidicu i Rajku Krešni dodelivši im dva vozila saab 96 za klasu do 1600ccm.
Vidic i Krešna su odmah i opravdali očekivanja i ukazano poverenje završivši ovaj reli na prvom i drugom mestu u klasi.
Takmičari renoa se ovog puta nisu proslavili kao na prethodna dva relija na kojima su deklasirali protivnike. Na ovom reliju samo je Đorđe Novaković stigao do cilja ali i pobede u klasi i generalnom plasmanu sto je ipak jako bitno za ovu ekipu.
Paliković je posle 400km relija morao da odustane zbog kvara na menjaču.
Aleš Pušnik je bio na odličnom putu da pobedi ali na 200km pre cilja udara u kemen koji oštećuje karter njegovog renoa i tako završava ovaj nastup.
Malden Gluhak je takodje morao da odustane zbog problema sa automobilom.
Branimir Perić Dzo je na jednom od brzinaca izleteo sa svojom mazdom tako da je to još jedan od favorita koji nije završio reli.
Na kraju relija u mnogim klasama bilo je samo po jedan ili dva auta pa je poredak bio je sledeći:
klasa do 780ccm: Branko Nađ, Ivan Rojtinić, Nestor Milanov, Fadil Čerimagić, svi u automobilima zastava 750.
klasa do 1300ccm : Đorđe Novaković (reno 8 gordini), Zoran Đurović (opel kadet)
klasa do 1600ccm: Andrej Vidic (saab 96), Rajko Krašna (saab 96)
klasa preko 1600ccm: Predrag Dimitrijević (audi 72)
Generalni plasman: Novaković, Vidic, Nađ, Krašna, Rojtinić.
Andrej Vidic saab 96 |
No comments:
Post a Comment