Četvrta trka ovog takmičenja vožena je na autodromu "Beranovac" kod Kraljeva 1976. godine.
Šampionat je bio zamišljen kao "endurans" takmičenje gde su se trke vozile i po nekoliko sati a učestvovala su vozila "grupe 1" podeljena u više klasa.
Na trci u Kraljevu koja je trajala 2 sata pored naših, pojavilo se i dosta vozača iz Evrope.
Johan Vajshajdinger, tada vodeći vozač u ovom šampionatu i u Kraljevu je uspeo da trijumfuje sa opel komodorom od 3 litre u klasi preko 2000ccm, vozeći prosečnom brzinom od 139km/h nije uspeo da obori rekord staze ali je iza sebe bez većih problema ostavio Mihaela Miningera takodje u opelu i Heralda Nehera u bmw-u 3.0
Italijani Franko Furlaneto i Dino Grasi bili su najbolji u klasi do 2000ccm obojica za volanima alfa romea dok je u klasi do 1600ccm slavio nemac Hans Novak u audiju 80 ipsred belgijanca Šapela u alfi i italijana Djentule takodje za volanom alfe.
U klasi do 1300ccm pored trojice nemaca pojavilili su se i naši takmičari Marjan Kulundžić u fiatu 128, Paja Komnenović, Miki Živanović i Peca Dobrohotov u zastavama 101 kao i Bošković u miniju 1275 gt. Najbolje plasirani domaći takmičar je bio Kulundžić iza nemaca Urmahera u alfi i Hafa u krajsleru, drugi nemački vozač takodje za volanom krajslera jer pred kraj trke imao problema sa automobilom koji se zapalio pa je tako Kulundžić uspeo da stigne do 3 mesta u klasi i 10. u generalnom plasmanu.
Komnenović i Živanović su vodili odličnu borbu u svojim zastavama ali je Komnenović bio uspešniji obzirom da je Živanović imao problem sa jednim od zaostalih takmičara, inače treba pomenuti i da je Komnenović vozio na mišelin gumama dok je Živanović nastupao sa domaćim trajalkama koje su se odlično držale u prvoj polovini trke ali su kasnije počele da popuštaju.
Bošković i Dobrohotov su se takodje odlično vozili da bi posle jednog sata vožnje Dobrohotov napravio grešku, izleteo sa staze i oštetio svoj automobil. Bošković je bez obzira na odličnu vožnju ipak dosta zaostajao za Komnenovićem i Živanovićem.
Za Predraga Dobrohotova trkački dan nije bilo završen obzirom da ga je čekao još jedan nastup u klasi formula u kojoj je debitovao i odlično vozio. Pobednik ove klase i novi rekorder staze bio je Mladen Gluhak vozeći prosečnom brzinom od 147,6km/h
Šampionat je bio zamišljen kao "endurans" takmičenje gde su se trke vozile i po nekoliko sati a učestvovala su vozila "grupe 1" podeljena u više klasa.
Na trci u Kraljevu koja je trajala 2 sata pored naših, pojavilo se i dosta vozača iz Evrope.
Johan Vajshajdinger, tada vodeći vozač u ovom šampionatu i u Kraljevu je uspeo da trijumfuje sa opel komodorom od 3 litre u klasi preko 2000ccm, vozeći prosečnom brzinom od 139km/h nije uspeo da obori rekord staze ali je iza sebe bez većih problema ostavio Mihaela Miningera takodje u opelu i Heralda Nehera u bmw-u 3.0
Italijani Franko Furlaneto i Dino Grasi bili su najbolji u klasi do 2000ccm obojica za volanima alfa romea dok je u klasi do 1600ccm slavio nemac Hans Novak u audiju 80 ipsred belgijanca Šapela u alfi i italijana Djentule takodje za volanom alfe.
U klasi do 1300ccm pored trojice nemaca pojavilili su se i naši takmičari Marjan Kulundžić u fiatu 128, Paja Komnenović, Miki Živanović i Peca Dobrohotov u zastavama 101 kao i Bošković u miniju 1275 gt. Najbolje plasirani domaći takmičar je bio Kulundžić iza nemaca Urmahera u alfi i Hafa u krajsleru, drugi nemački vozač takodje za volanom krajslera jer pred kraj trke imao problema sa automobilom koji se zapalio pa je tako Kulundžić uspeo da stigne do 3 mesta u klasi i 10. u generalnom plasmanu.
Komnenović i Živanović su vodili odličnu borbu u svojim zastavama ali je Komnenović bio uspešniji obzirom da je Živanović imao problem sa jednim od zaostalih takmičara, inače treba pomenuti i da je Komnenović vozio na mišelin gumama dok je Živanović nastupao sa domaćim trajalkama koje su se odlično držale u prvoj polovini trke ali su kasnije počele da popuštaju.
Bošković i Dobrohotov su se takodje odlično vozili da bi posle jednog sata vožnje Dobrohotov napravio grešku, izleteo sa staze i oštetio svoj automobil. Bošković je bez obzira na odličnu vožnju ipak dosta zaostajao za Komnenovićem i Živanovićem.
Za Predraga Dobrohotova trkački dan nije bilo završen obzirom da ga je čekao još jedan nastup u klasi formula u kojoj je debitovao i odlično vozio. Pobednik ove klase i novi rekorder staze bio je Mladen Gluhak vozeći prosečnom brzinom od 147,6km/h
Gluhak formula super fau |
No comments:
Post a Comment