4. trka šampionata Jugoslavije na kružnim stazama vožena je 27. jula 1975. na autodromu u Slavonskoj Požegi.
U klasi do 1300ccm startovalo je 14. automobila a najveća borba se očekivala izmedju Štroka i Regvarta u fiatima 128 i Alihodžića i Langa u alfama.
Regvart je posle izletanja na treningu oštetio svoju 128icu tako da nije uspeo da ja osposobi za start trke. Atanacković je takodje bio jedan od konkurenata za vrh obzirom da je njegov nsu tt dobio novo ubrizgavanje i mogao je lakše da se nosi sa jačom konkurencijom ali se takodje zbog problema i izletanja na treningu nije pojavio na trci.
Trku je poveo Alihodžić ispred Langa i Štroka ali je ubrzo Langova alfa stala zbog kvara na motoru pa je Štrok preuzeo drugu poziciju i zadržao je do kraja. Alihodžić je napravio solidnu prednost koju je držao do samog kraja i stigao do druge pobede u sezoni.
Poredak na kraju trke bio Alihodžić, Štrok, Živan Mali i Vogrić u nsu-ima tt.
Posle trke uložen je progovor na ispravnost Alihodžićeve alfe , tačnije motora za koji se sumnjalo da nije potpuno u skladu sa homologacijom ali je nakon "otvaranja" motora u servisu "avtomontaže" u Ljubljani ustanovljeno da je motor na alfi "čist".
U klasi do 11500ccm grupe 1 fiati 128 nastavljaju sa dominacijom u odnosu na zastave 101 pa je faktički ova klasa mogla da se podeli u dve grupe obzirom da su zastave vodile svoju medjusobnu borbu a fiati svoju.
Na ovoj trci su se Gluhaku i Ivančiću, koji su od početka sezone za volanima fiata, pridružili Kulundžić i Šuster. Gluhak je kao i do sada nastavio u istom tempu i opet stigao do pobede, Ivančić se vozio sam na drugoj poziciji dok su se Šuster i Kulundžić smenjivali na trećoj da bi se posle jednog obilaženja zaostalog vozača Šuster lošije snašao i prepustio 3. mesto Kulundžiću. Peti je bio Dragoljub Marković ispred Žike Asanovića, obojica u zastavama 101.
Šverko, Holjevac, Vidmajer i Milovanović su vodili glavnu reč u klasi do 1000ccm.
Trku su krenuli tim redosledom i vozili se "na braniku" par krugova dok Holjevac nije morao da odustane zbog kvara na motoru svog abarta u 4. krugu. Ni abart Antuna Vidmajera nije izdržao dugo, zbog problema sa strujom počeo da je posustaje pa na drugo mesto prelazi Jovica Milovanović ali ubrzo izbija i na prvu poziciju jer je i Šverko morao da napusti trku pre kraja.
Milovanoviću je ovo bila druga pobeda u sezoni. Dobrohotov je jedno vreme bio drugi u trci ali je morao da smanji tempo vožnje zbog sumnjivih zvukova koje je proizvodio njegov nsu tts pa je morao da se zadovolji 4. mestom. Drugi je završio Jozo Bogdanović takodje u tts-u ispred Vidmajera, Dobrohotova, Ježeka i Vesina.
U klasi do 850ccm Štimac opet nije imao sreće, morao je da odustane zbog problema sa svojim abartom. Pobedio je Željko Herceg ispred Srbe Milovanova u miniju, Novaka u štajer puhu i Kadića u abartu 850.
Poredak u najslabijoj klasi do 785ccm bio je Željeznak, Šikloši, Lončar.
U klasi do 1300ccm startovalo je 14. automobila a najveća borba se očekivala izmedju Štroka i Regvarta u fiatima 128 i Alihodžića i Langa u alfama.
Regvart je posle izletanja na treningu oštetio svoju 128icu tako da nije uspeo da ja osposobi za start trke. Atanacković je takodje bio jedan od konkurenata za vrh obzirom da je njegov nsu tt dobio novo ubrizgavanje i mogao je lakše da se nosi sa jačom konkurencijom ali se takodje zbog problema i izletanja na treningu nije pojavio na trci.
Trku je poveo Alihodžić ispred Langa i Štroka ali je ubrzo Langova alfa stala zbog kvara na motoru pa je Štrok preuzeo drugu poziciju i zadržao je do kraja. Alihodžić je napravio solidnu prednost koju je držao do samog kraja i stigao do druge pobede u sezoni.
Poredak na kraju trke bio Alihodžić, Štrok, Živan Mali i Vogrić u nsu-ima tt.
Posle trke uložen je progovor na ispravnost Alihodžićeve alfe , tačnije motora za koji se sumnjalo da nije potpuno u skladu sa homologacijom ali je nakon "otvaranja" motora u servisu "avtomontaže" u Ljubljani ustanovljeno da je motor na alfi "čist".
U klasi do 11500ccm grupe 1 fiati 128 nastavljaju sa dominacijom u odnosu na zastave 101 pa je faktički ova klasa mogla da se podeli u dve grupe obzirom da su zastave vodile svoju medjusobnu borbu a fiati svoju.
Na ovoj trci su se Gluhaku i Ivančiću, koji su od početka sezone za volanima fiata, pridružili Kulundžić i Šuster. Gluhak je kao i do sada nastavio u istom tempu i opet stigao do pobede, Ivančić se vozio sam na drugoj poziciji dok su se Šuster i Kulundžić smenjivali na trećoj da bi se posle jednog obilaženja zaostalog vozača Šuster lošije snašao i prepustio 3. mesto Kulundžiću. Peti je bio Dragoljub Marković ispred Žike Asanovića, obojica u zastavama 101.
Gluhak i Ivančić |
Trku su krenuli tim redosledom i vozili se "na braniku" par krugova dok Holjevac nije morao da odustane zbog kvara na motoru svog abarta u 4. krugu. Ni abart Antuna Vidmajera nije izdržao dugo, zbog problema sa strujom počeo da je posustaje pa na drugo mesto prelazi Jovica Milovanović ali ubrzo izbija i na prvu poziciju jer je i Šverko morao da napusti trku pre kraja.
Milovanoviću je ovo bila druga pobeda u sezoni. Dobrohotov je jedno vreme bio drugi u trci ali je morao da smanji tempo vožnje zbog sumnjivih zvukova koje je proizvodio njegov nsu tts pa je morao da se zadovolji 4. mestom. Drugi je završio Jozo Bogdanović takodje u tts-u ispred Vidmajera, Dobrohotova, Ježeka i Vesina.
U klasi do 850ccm Štimac opet nije imao sreće, morao je da odustane zbog problema sa svojim abartom. Pobedio je Željko Herceg ispred Srbe Milovanova u miniju, Novaka u štajer puhu i Kadića u abartu 850.
Srba Milovanov mini 850 |
No comments:
Post a Comment