8. maja.1971. povodom proslave 26 godina od oslobodjenja Zagreba na ulicama grada održana je kružna trka za šampionat Jugoslavije, to je ujedno bila i trka kojom je započeta sezona na krugu te godine.
Od 120 prijavljenih takmičara na treningu se pojavilo njih 90 od kojih najviše u nacionalnoj klasi do 785ccm.
Trku je obeležio dvoboj izmedju Jovice Palikovica u renou 8 gordini i Ace Todorovića koji je iz Italije doterao alfu gtaj pripremljenu za klasu do 1300ccm.
Na treningu je bio najbolji Paliković a samo 6 stotinki iza njega plasirao se Todorović koji je iznenadio publiku obzirom da je tek godinu dana učestvovao na trkama a bio ispred favorita poput Pušnika, Viznera i Poberaja.
Od starta najbolje je krenuo Todorović i nije dozvoljavao Paliković da mu pridje do 18. kruga kad je alfa počela da "trokira". Paliković je iskoristio slabost alfe u tom trenutku i smanjio prednost, kada su svi pomislili da će trka biti rešena u korist Palikovića i njegov reno je počeo da proizvodi iste zvuke kao i Todorovićeva alfa, tako da je kroz cilj ipak prvi prošao Todorović sa 1,4 sekundi prednosti u odnosu na Palikovića i Viznera u renoima
Publika je bila oduševljena pobedom beogradjanina u sred Zagreba, ubrzo je ova vest odjeknula celom bivšom Jugoslavijom i dugo se prepričavala.
Ostale klase su pomalo bile u senci ove trke. Domaći takmičari su odmeli pobede u svim ostalim klasama pa je tako u nacionalnoj pobedio je Holjevac ispred Berića i Živanovića.
U klasi do 850ccm bio je najbolji Štimac pa za njim Janković i Janušić
Šverko u abartu bio je ispred Smiljanića i Vidmajera u klasi do 1000ccm
Lang, Damjanović i Novaković bio je poredak klase do 1600ccm dok je u najjačoj klasi preko 1600ccm slavio Goran Štrok ispred Alihodžića u alfi i Gluhaka u bmw-u.
Od 120 prijavljenih takmičara na treningu se pojavilo njih 90 od kojih najviše u nacionalnoj klasi do 785ccm.
Trku je obeležio dvoboj izmedju Jovice Palikovica u renou 8 gordini i Ace Todorovića koji je iz Italije doterao alfu gtaj pripremljenu za klasu do 1300ccm.
Na treningu je bio najbolji Paliković a samo 6 stotinki iza njega plasirao se Todorović koji je iznenadio publiku obzirom da je tek godinu dana učestvovao na trkama a bio ispred favorita poput Pušnika, Viznera i Poberaja.
Od starta najbolje je krenuo Todorović i nije dozvoljavao Paliković da mu pridje do 18. kruga kad je alfa počela da "trokira". Paliković je iskoristio slabost alfe u tom trenutku i smanjio prednost, kada su svi pomislili da će trka biti rešena u korist Palikovića i njegov reno je počeo da proizvodi iste zvuke kao i Todorovićeva alfa, tako da je kroz cilj ipak prvi prošao Todorović sa 1,4 sekundi prednosti u odnosu na Palikovića i Viznera u renoima
Publika je bila oduševljena pobedom beogradjanina u sred Zagreba, ubrzo je ova vest odjeknula celom bivšom Jugoslavijom i dugo se prepričavala.
Todorović, Paliković, Vizner |
Ostale klase su pomalo bile u senci ove trke. Domaći takmičari su odmeli pobede u svim ostalim klasama pa je tako u nacionalnoj pobedio je Holjevac ispred Berića i Živanovića.
U klasi do 850ccm bio je najbolji Štimac pa za njim Janković i Janušić
Šverko u abartu bio je ispred Smiljanića i Vidmajera u klasi do 1000ccm
Lang, Damjanović i Novaković bio je poredak klase do 1600ccm dok je u najjačoj klasi preko 1600ccm slavio Goran Štrok ispred Alihodžića u alfi i Gluhaka u bmw-u.
No comments:
Post a Comment