Friday, February 28, 2014

Reli Novi Sad-Titovo Užice 70.

93 vozača krenulo je u borbu za bodove na drugom zimskom reliju za prvenstvo Jugoslavije 1970. godine u organizaciji AMTK Titovo Užice. 
Start relija bio je u Novom Sadu a cilj na Tari. 
Vozači su trebali prevaliti oko 700km sa 3 brzinska ispita, dosta etapnih vožnji i par slaloma odnosno ispita spretnosti. Skoro polovina dužine itinerera je bila pod snegom i ledom a druga polovina je vožena po relativno suvim ali teškim uslovima, na pojedinim deonicama zima i voda su odneli neke delove puta a udarnih rupa je bilo na skoro svim deonicama.
Na prvim ispitima spretnosti u Kragujevcu najbolje se snašao Jovica Paliković ali je već posle drugog ispita morao da odustane zbog problema sa vešanjem na svom renou 8 gordini.
Na prvom brzinskom ispitu najbolje se snašao Užičanin Mire Petronijević u zastavi 1300 i postigao minut brže vreme od ostalih učesnika sa mnogo jačim i boljim automobilima. 
Mnogi su sumnjali u taj rezultat obzirom da je Mire bio član kluba organizatora relija.
I druga dva brzinca vožena su po snegu i ledu ali se posle svih vožnji naišlo na dosta negodovanja od strane takmičara jer je sudijska ekipa razultate sabirala ručno, nije bilo elektronskog merenja vremena pa se sumnjalo na greške i malverzacije a sve to je bilo u najmanju ruku sramno za jedno takmičenje ovog ranga. Zbog pogrešnog sabiranja bio je oštećen i Karlo Ferlež jer mu nisu lepo sabrani bodovi i vremena pa je proglašen četvrtim u klasi do 785ccm ali je posle prigovora sve ponovo pregledano i uspeo je da se popdne na najniži deo pobedničkog postolja.
Jovica Paliković reno 8 gordini
 U nacionalnoj klasi bilo je najviše takmičara, njih 30 je stiglo do cilja a pobedu je odneo Branko Baletić ispred Markovića i pomenutog Ferleža.

U klasi do 850ccm najbolji je bio Damir Štimac, drugi je bio Branko Nadj pa za njima Rajičević, Maznik i Stanišić, svi u vozilima zastava 850

Klasa do 1000ccm bila i najzanimljivija i najraznovrsnija, nastupala su vozila marke fiat 850, nsu tt i tts, mini kuper i škoda. Najbrži je bio Dubravko Smiljanić u nsu tts ispred Damira Visnera u mini kuperu i Tomislava Ćirkovića u škodi. Odlično 5. mesto zauzela je još jedna gotovo serijska i prilično dotrajala škoda 1000 mb za čijim je volanom bio novnar i probni vozač Andrej Sedej.
 Već pomenuti  Petronijević dominirao je klasom do 1300ccm iako se mislilo da će Aleš Pušnik lako doći do pobede posle odustajanja Palikovića ali je Pušnik morao da se zadovolji drugim mestom ispred Vajovića, Novakovića(mini kuper 1300) i Novaka(reno 8).

Andrej Vidic pobedio je u klasi do 1600ccm ispred Batorija i Krašne svi u vozilima marke saab. I u ovoj klasi bilo je propusta oko rezultata pa je tako Krašna prvo proglašen devetoplasiranima da bi se posle žalbe popeo na treće mesto.
Andrej Vidic saab 96
U najačoj klasi preko 1600ccm najviše je bilo vozila marke bmw 2002 a pobedio je ljubljančanin Aleš Mrzel. Drugi je bio Gluhak ispred Mušnjaka, Santa i Perića jedinog u mazdi r100.



1 comment:

Unknown said...

Dobar tekst, najaci mi je deo u tekstu muljanje sa vremenima, zar je i toga tad bilo, ja sam mislio da je to nastupilo dosta kasnije