AMTK Titovo Užice organizovalo je prvi reli u sezoni 1976. na Tari gde je voženo 6 brzinskih ispita od kojih 4 na Tari i 2 na Lokvama.
50 km brzinaca voženo je po asfaltnim putevima dok je 20km voženo po makadamu a ukupan itinerer dug 708km takmičari su prešli za oko 13 sati.
Od ukupno 95 prijavljenih posada na startu se pojavilo 63 a na cilj stigle 44 posade.
Obzirom na promenljive uslove na stazi usled topljenja snega i poledice na nekim deonicama takmičari nisu znali za koje gume da se odluče tako da nisu svi uspeli da donesu pravu odluku.
Jedan od takvih bio je Aleš Pušnik, sem što nije izabrao pogodne penumatike otkazala mu je i poluosovina na njegovom renou 12 tokom drugog brzinskog ispita i tako završio ovo takmičenje pre kraja.
Na prvom brzinskom ispitu najbolji je bio Jovica Paliković u zastavi 101 grupe 2 dok je Zonta u nsu tt za oko 5 sekundi bio bolji na drugom brzincu u odnosu na Palikovića.
Paliković uzvraća udarac na trećem brzincu pravivši najbolje vreme ali na četvrtom brzinskom isputu njegova zastava posustaje zbog kvara na motoru pa Leon Poberaj preuzima čelnu poziciju u generalnom plasmanu. Iza njega su ostali Zonta, Holentaner i Arsić koji nisu uspeli da ga ugroze do kraja relija. Poberaju je ovo bio prvi reli na kom je završio kao prvoplasirani u generalnom plasmanu.
U klasi do 1150ccm grupa 1 glavnu reč su vodili Krsmanović, Vidic i Milavec, svi u zastavama 101 a najbolje se snašao Vidic osvojivši prvo mesto u klasi i četvrto u generalnom poretku.
Milavec nije imao sreće da stigne do cilja zbog kvara na svom automobilu. Drugu poziciju u ovoj klasi zauzeo je Cvetković na koga je uložen prigovor na ispravnost izduvnog sistema ali je isti odbačen zbog zakašnjenja tako da je Cvetković zadržao drugu poziciju ispred Krsmanovića, Vukčevića i Markovića.
U nacionalnoj klasi do 785ccm najbolje je prošao Mile Patković ispred Vujkova, Škodrića i Miloradovića.
U klasi do 1300ccm poredak je bio Poberaj, Zonta, Vidljinović dok je u njajačoj klasi preko 1300ccm slavio Holentaner u renou 12 ispred Šustera i Jakšića u bmw-ima 2002, Mitića u moskviču i Petrovića u fv bubi.
50 km brzinaca voženo je po asfaltnim putevima dok je 20km voženo po makadamu a ukupan itinerer dug 708km takmičari su prešli za oko 13 sati.
Od ukupno 95 prijavljenih posada na startu se pojavilo 63 a na cilj stigle 44 posade.
Obzirom na promenljive uslove na stazi usled topljenja snega i poledice na nekim deonicama takmičari nisu znali za koje gume da se odluče tako da nisu svi uspeli da donesu pravu odluku.
Jedan od takvih bio je Aleš Pušnik, sem što nije izabrao pogodne penumatike otkazala mu je i poluosovina na njegovom renou 12 tokom drugog brzinskog ispita i tako završio ovo takmičenje pre kraja.
Na prvom brzinskom ispitu najbolji je bio Jovica Paliković u zastavi 101 grupe 2 dok je Zonta u nsu tt za oko 5 sekundi bio bolji na drugom brzincu u odnosu na Palikovića.
Paliković uzvraća udarac na trećem brzincu pravivši najbolje vreme ali na četvrtom brzinskom isputu njegova zastava posustaje zbog kvara na motoru pa Leon Poberaj preuzima čelnu poziciju u generalnom plasmanu. Iza njega su ostali Zonta, Holentaner i Arsić koji nisu uspeli da ga ugroze do kraja relija. Poberaju je ovo bio prvi reli na kom je završio kao prvoplasirani u generalnom plasmanu.
U klasi do 1150ccm grupa 1 glavnu reč su vodili Krsmanović, Vidic i Milavec, svi u zastavama 101 a najbolje se snašao Vidic osvojivši prvo mesto u klasi i četvrto u generalnom poretku.
Milavec nije imao sreće da stigne do cilja zbog kvara na svom automobilu. Drugu poziciju u ovoj klasi zauzeo je Cvetković na koga je uložen prigovor na ispravnost izduvnog sistema ali je isti odbačen zbog zakašnjenja tako da je Cvetković zadržao drugu poziciju ispred Krsmanovića, Vukčevića i Markovića.
U nacionalnoj klasi do 785ccm najbolje je prošao Mile Patković ispred Vujkova, Škodrića i Miloradovića.
U klasi do 1300ccm poredak je bio Poberaj, Zonta, Vidljinović dok je u njajačoj klasi preko 1300ccm slavio Holentaner u renou 12 ispred Šustera i Jakšića u bmw-ima 2002, Mitića u moskviču i Petrovića u fv bubi.
Renault 12 gordini Aleša Pušnika |
1 comment:
Nikad se u životu nisam toliko smrzao! Nisam vozio taj reli nego gledao. Išao sam sa prijateljima starim Opelom Rekordom iz šezdesetih godina. Negdje na pola puta je puklo crijevo od vode tako da se pegrijavao konstantno. Kad smo došli u Kremnu, negdje oko 20.00h, gurali smo ga cijelu noć uzbrdo do cca 5h ujutro očekujući da u Omorici popijemo nešto toplo i ugrijemo se. Medjutim kafana se otvarala tek u 9h tako da smo vrijeme do tada proveli sjedeći u ledenom autu! Samo da napomenem da je temperatura iznosila -17 stepeni!
Poz.
Neven Vukasović, Sarajevo
Post a Comment