Saturday, April 6, 2013

"Nagrada Beograda 86"

Kada se već činilo da od trke u Beogradu neće biti ništa zbog problema sa stazom na Ušću koja nije zadovoljavala bezbednosne standarde uporni organizatori uz pomoć sponzora uspeli su da ipak naprave trku u glavnom gradu samo je lokacija staze bila premeštena na Novi Beograd u blizini opštine.
Prvi i jedini put je ova staza vožena te 1986. godine u konfiguraciji sličnoj onoj na ušću stim da je publika na ušću imala gde da potraži spas od sunca i vrućine dok je ovde to bio malo teži slučaj.
U najslabijoj klasi do 850cc istakli su se Kunčer, Jovanović, Andjelković, Petković i Bašić koji je morao da odustane pre kraja zbog kvara na njegovom autu dok je Kunčer izleteo sa staze posle borbe sa Kovačevićem. Najbolje se snašao Nenad Andjelković vožač "donit olimpije" koje je trijumfovao ispred Petkovića i Pecelja.
Nenad Andjelković
Sava Petković
 U klasi do 1150ccm grupe A trku je poveo renato Vuk u fiatu 127 ispred Komnenovića, Vesnića i Katunarića ali je vodjstvo trajalo nešto malo više od jednog kruga pa je morao da odustane zbog kvara na automobilu.
Komnenović i Vesnić su se smenjivali na vodećoj poziciji ali ni oni nisu imali više sreće pa su trku završili pre kraja. Čelnu poziciju je zatim preuzeo Damir Katunarić i zadržao je do kraja pobedivši ispred Milenkovića, Hadžića, Urbančića i Mirića u automobilima marke fiat 127 i jugo 55.
Renato Vuk fiat 127 grupa A
 U najjačoj klasi spojeni su bili automobili do 1600ccm i do 1150 grupe 2, najbolji na startu je bio Tihomir Filipović u glfu ispred Kuvalje, Regvarta, Šustera i Blažuna.
Filipović je prilično lako odmakao Kuvalji dok su Šuster, Blažun i Milovanović vodili borbu iz koje je Šuster izašao kao pobednik a da je bilo još malo vremena stigao bi i do drugoplasiranog Kuvalje obzirom da je iz kruga u krug smanjivao rastojanje.
Konačni poredak bio je Filipović, Kuvalja, Šuster, Milovanović, itd. uglavnom u automobilima marke vw golf i audi.
Filipović, Kuvalja, Regvart

4 comments:

Anonymous said...

Pozdrav. Šta se desilo sa stazom na Ušću te godine da bi trka bila izmeštena? Koliko znam, ta staza je decenijama praktično u potpunosti ista, ne znam šta se razlikovalo te 1986. Uvek je bezbednost (pogotovo što se tiče publike u nivou staze) bila problematična.

exzuracing said...

84. je bio udes kod boksa gde je povredjeno nekoliko gledalaca pa 85. nije vozeno usce jer je proglaseno nebezbednim a onda se posle natezanja 86. gde da se vozi i dal da se vozi ipak odlucilo za ovu stazu na nbgd, 87 je opet vraceno usce.

Anonymous said...

Nekako sam zaboravio tu sredinu osamdesetih na Ušću, hvala na odgovoru!

exzuracing said...

tu smo da se medjusobno podsecamo :)