Četvrta trka šampionata Jugoslavije za 1982. godinu na kružnim stazama vožena je na autodromu Beranovac kod Kraljeva.
Trku je posmatralo oko 20.000 gledalaca koji su jedva čekali duel Filipovića i Milovanovića u klasi do 11500ccm grupe 2. ali je pobedu ipak odneo iskusni Drago Regvart u ford fiesti koji je od početka do kraja bio nekih 10ak metara ispred Milovanovićevog fiat ritma.
Filipović nije mogao da pruži maksimum na ovoj trci zbog problema sa menjačem na njegovom vw polu pa je morao da se zadovolji 3. mestom ispred Macukića, Delmora, Urbančića i Merlića na vozilima marke fiat.
U klasi do 1150ccm grupe 1 trijumfovao je Predrag Dobrohotov koji je pored dosta malera koji su ga pratili do tada konačno uspeo da stigne do pobede ispred Ljubiše Milenkovića koji ga je u stopu pratio tokom cele trke ali zbog loših guma ipak nije mogao ispred Dobrohotova. Treći je bio Aleksandar Šikloši a neki od favorita poput Vesnića i Žurke nisu uspeli da stignu do cilja zbog izletanja sa staze.
U klasi fića pobedio je Miljković ispred Cvetića i Petra Milenkovića ali su Cvetiću posle trke oduzeti bodovi jer motor njegovog fiće nije bio u skladu sa homologacijom pa je drugo mesto pripalo Milenkoviću a treće Jožefu Šiklošiju .
U klasi fića bodovanoj samo za prvenstvo Srbije najuspešniji je bio Živković ispred Vulovića, Vukojevića i Jovovića.
Na ovoj trci su gostovali i vozači iz Čehoslovačke sa formulama "ester" koje su imale ladine motore od 1300 kubika, dve formule su nosile i zastavine motore, a sve u cilju promocije ovih automobila kako bi se mozda fabrika "crvena zastava" zainteresovala za neku saradnju i pravljenje ovih bolida.
Trku je posmatralo oko 20.000 gledalaca koji su jedva čekali duel Filipovića i Milovanovića u klasi do 11500ccm grupe 2. ali je pobedu ipak odneo iskusni Drago Regvart u ford fiesti koji je od početka do kraja bio nekih 10ak metara ispred Milovanovićevog fiat ritma.
Filipović nije mogao da pruži maksimum na ovoj trci zbog problema sa menjačem na njegovom vw polu pa je morao da se zadovolji 3. mestom ispred Macukića, Delmora, Urbančića i Merlića na vozilima marke fiat.
Jovica Milovanović |
Milovanović, Regvart, Macukić, Filipović, Bauman, Šuster... |
Bauman, Šuster, Delmoro... |
U klasi do 1150ccm grupe 1 trijumfovao je Predrag Dobrohotov koji je pored dosta malera koji su ga pratili do tada konačno uspeo da stigne do pobede ispred Ljubiše Milenkovića koji ga je u stopu pratio tokom cele trke ali zbog loših guma ipak nije mogao ispred Dobrohotova. Treći je bio Aleksandar Šikloši a neki od favorita poput Vesnića i Žurke nisu uspeli da stignu do cilja zbog izletanja sa staze.
U klasi fića pobedio je Miljković ispred Cvetića i Petra Milenkovića ali su Cvetiću posle trke oduzeti bodovi jer motor njegovog fiće nije bio u skladu sa homologacijom pa je drugo mesto pripalo Milenkoviću a treće Jožefu Šiklošiju .
U klasi fića bodovanoj samo za prvenstvo Srbije najuspešniji je bio Živković ispred Vulovića, Vukojevića i Jovovića.
Na ovoj trci su gostovali i vozači iz Čehoslovačke sa formulama "ester" koje su imale ladine motore od 1300 kubika, dve formule su nosile i zastavine motore, a sve u cilju promocije ovih automobila kako bi se mozda fabrika "crvena zastava" zainteresovala za neku saradnju i pravljenje ovih bolida.
No comments:
Post a Comment