Pred oko 15000 gledalaca u promenljivim vremenskim uslovima pojavilo se samo 50ak takmičara što je bilo upola manje nego na prethodnim trkama.
Prve tri klase startovale su po suvom.
U nacionalnoj klasi borba se vodila izmedju Poljanića, Holjevca, Živanovića i Postamskog koji je i pobedio na ovoj trci ispred Poljanića koji je na polovini trke imao problem sa otvaranjem vrata pa ga je to usporilo. Živanović je bio treći dok je na četvrtom mestu završio Holjevac ispred Ferleža u citroen diani.
Fadil kadić bio je najbolji na treningu klase do 1000ccm ali Šverko i Smiljanić u abartima nisu dozvolili da se to isto ponovi i na trci. Šverko je uspeo da trijumfuje sa 25 sekundi ispred Smiljanića dok su Mučić, Ćetković, Šehović i Petar Matinović zaostajali preko 2 minuta. Kadić nije stigao do cilja zbog kvara motora na svom nsu-u.
Srdjan Janković nije imao pravu konkurenciju na ovoj trci što se klase do 1000ccm tiče.
Štimac se nije pojavio a Kadi je vozio Šverkov bmw u najjačoj klasi. Jedino pitanje je bilo hoće li Jankovićev abarth izdržati do cilja ali ipak je uspeo u tome i drugoplasiranog Merlića ostavio čitav minut. Treći je bio Bokan ispred Horvata, Nikića i Nikole Martinovića.
Titogradski novinar Bratislav Kokolj izleteo je sa staze i uništio automobil dok je on prošao sa lakšim povredama.
Pred start klase do 1300ccm počela je da pada kiša pa je stazu pretvorila u klizalište.
Jovica Paliković se najbolje snašao i stigao do još jedne pobede ispred Aleša Pušnika, Leona Poberaja i Damira Viznera koji se u jednoj krivin prevrnuo ali se auto sam vratio na točkove i Damir je nastavio trku.
Lang je vozio za publiku jer se njegova klasa do 1600ccm ni ovoga puta nije bodovala zbog malog broja takmičara.
U najačoj klasi Štrok je opet bio za volanom bmw-a kog je već ranije prodao Vizneru i ubedljivo trijumfovao sa preko 3 minuta prednosti u odnosu na Miodraga Lučića u fiatu 125 i Vladimira Kadia, novajlije u klasi sa pozajmljenim bmw-om.
U ovoj klasi se pojavio i Kotorski taksista Milan Popović sa mercedesom i zauzeo 5. mesto iza Djurice u bmw-u
Prve tri klase startovale su po suvom.
U nacionalnoj klasi borba se vodila izmedju Poljanića, Holjevca, Živanovića i Postamskog koji je i pobedio na ovoj trci ispred Poljanića koji je na polovini trke imao problem sa otvaranjem vrata pa ga je to usporilo. Živanović je bio treći dok je na četvrtom mestu završio Holjevac ispred Ferleža u citroen diani.
Fadil kadić bio je najbolji na treningu klase do 1000ccm ali Šverko i Smiljanić u abartima nisu dozvolili da se to isto ponovi i na trci. Šverko je uspeo da trijumfuje sa 25 sekundi ispred Smiljanića dok su Mučić, Ćetković, Šehović i Petar Matinović zaostajali preko 2 minuta. Kadić nije stigao do cilja zbog kvara motora na svom nsu-u.
Srdjan Janković nije imao pravu konkurenciju na ovoj trci što se klase do 1000ccm tiče.
Štimac se nije pojavio a Kadi je vozio Šverkov bmw u najjačoj klasi. Jedino pitanje je bilo hoće li Jankovićev abarth izdržati do cilja ali ipak je uspeo u tome i drugoplasiranog Merlića ostavio čitav minut. Treći je bio Bokan ispred Horvata, Nikića i Nikole Martinovića.
Titogradski novinar Bratislav Kokolj izleteo je sa staze i uništio automobil dok je on prošao sa lakšim povredama.
Pred start klase do 1300ccm počela je da pada kiša pa je stazu pretvorila u klizalište.
Jovica Paliković se najbolje snašao i stigao do još jedne pobede ispred Aleša Pušnika, Leona Poberaja i Damira Viznera koji se u jednoj krivin prevrnuo ali se auto sam vratio na točkove i Damir je nastavio trku.
Lang je vozio za publiku jer se njegova klasa do 1600ccm ni ovoga puta nije bodovala zbog malog broja takmičara.
U najačoj klasi Štrok je opet bio za volanom bmw-a kog je već ranije prodao Vizneru i ubedljivo trijumfovao sa preko 3 minuta prednosti u odnosu na Miodraga Lučića u fiatu 125 i Vladimira Kadia, novajlije u klasi sa pozajmljenim bmw-om.
U ovoj klasi se pojavio i Kotorski taksista Milan Popović sa mercedesom i zauzeo 5. mesto iza Djurice u bmw-u
No comments:
Post a Comment