Friday, June 20, 2014

Kup Petroluniona 71.

Sedma trka šampionata Jugoslavije održana je na beogradskom Ušću pod nazivom "kup Petroluniona" u organizaciji AMTK Beograd.
U najslabijoj klasi na treningu je bio najbolji Franković koji je i poveo trku i vodjstvo održao do kraja. Iza njega su završili Novak i Živanović. Novak je posle trke uložio progovor na gume Frankovićevog fiće koje su bile širih dimenzija nego propisane tako da su brisani bodovi Frankoviću a prvo mesto pripalo je Novaku ispred Živanovića, Zdravkovića, Holjevca i Lončara.

Klase do 850 i 1000ccm vozile su zajedno. U slabijoj slavio je Janković ispred Štimca i Kadia dok je u jačoj klasi najbolji bio Dubravko Smiljanić. Šverkov abart 1000 tcr je još na treningu "kašljucao" da bi na trci u 13. krugu motor potpuno otkazao. Branislav Bošković je završio na drugom mestu dok je treći bio Tasić, obojica za volanima nsu-a tts.

Petar Stanišić (Mikišon) i Djani Šverko
U klasi do 1300ccm ubedljivo je trijumfovao Jovica Paliković u renou 8 gordini dok su iza njega ostali kumovi Kulundžić i Višnjić koji su vodili bespoštednu borbu do samog kraja. 

Brana Visnjić alfa 1300 gtaj
Klasa do 1600ccm bila je pod znakom pitanja dal će se uopšte voziti zbog nedovoljnog broja takmičara ali i zbog raznih malverzacija pojedinih klubova. Na kraju se ipak skupilo pet takmičara što je bio minimum da se klasa boduje, čak je bilo i vozača koji su hteli sa serijskim automobilima da popune klasu ali organizator nije dozvoljavao.
Najbolji je bio Lang ispred Damjanovića, Novakovića i Birjuša.

Nastup Gorana Štroka je bio neizvestan do samog početka trke. Naime Štrok je za ovu trku nabavio ford escort rs koji je pripreman u Engleskoj ali je transportovan samo do Italije jer su englezi čuli za Štrokove neraščišćene račune u vezi bmw alpine koju je do tada vozio pa nisu puštali auto dalje od Italije dok i poslednja rata nije legla na njihov račun. Auto je stigao u poslednjem trenutku a Štrokov niz pobeda ostvarenih sa bmw-om nastavljen je i sa fordom.
Očekivao se i duel izmedju Regvarta i Alihodžića u alfama ali Regvartova alfa nije bila u najboljem mehanickom stanju pa je morao da se zadovolji trećim mestom iza Alihodžića,  četvrti je bio Dušan Todorović.
Alihodžić, Štrok i Regvart

No comments: