Prva trka šampionata Jugolsavije za 1970. godinu održana je na beogradskom ušću pred oko 10.000 gledalaca.
Glavna tema pre trke je bila dvoboj Štroka i Palikovića koji su smatrani glavnim konkurentima i pobednicima najače klase.
Štrok se pojavio u žutoj alpini 2002 ti u klasi preko 1600ccm dok je Paliković nastupao u znatno slabijem renou 8 gordini u klasi do 1300ccm ali i pored razlike u snazi automobila koja je kružila oko cifre od 60ak konja svi su očekivali odličan duel i vožnju ove dvojice asova obzirom da su imali prvo i drugo startno vreme u diviziji.
Na razočarenje mnogobrojne publike Štrok je vrlo lako uspeo da pobegne Palikoviću tako da su obojica osvojili prvo mesto u svojim klasama ali bez medjusobne borbe kakva se najavljivala i očekivala.
U Štrokovoj klasi vodila se borba za drugo mesto izmedju Todorovića, Širenberga, Jakšića i Dačevića, sva četvorica u bmw-ima 2002.
U klasi do 1300ccm drugo mesto, iza pomenutog Palikovića, zauzeo je Drago Držanić u mini kuperu dok je treći bio Fadil Čerimagić sa TT-om. Jedan od favorita ove klase, Marjan Kulundžić nije zavrsio trku zbog kvara na svom TT-u.
U klasi do 1600ccm pobeda je pripala Robertu Langu u bmw-u dok su drugo i treće mesto zauzeli arhitekta Bogdan Damjanović u escortu i Djordje Novaković u bmw-u.
U ovoj trci odnosno diviziji pojavio se i Djani Šverko, prvak evrope iz 1969. godine, sa svojim abartom 1000 ali je vozio van konkurencije zbog kašnjenja na trku obzirom da je neposredno pred trku Šverko stigao iz Italije.
U klasi do 1000ccm neprikosnoven je bio iskusni Bošković poznati i kao "leteći novinar" sa TTS-om koji nije imao ozbiljnu konkurenciju i lagano došao do pobede. Iza njega su ostali Fadil Kadić i Miodrag Perović, obojica u vozilima nsu tts.
U klasi do 850ccm trijumfovao je Drago Matijević posle kvara Jankovićevog abarta 850 tc.
Najslabija klasa fića ostala je upamćena po "otvaranju" motora dvojici prvoplasiranih, Živanovića i Rojtinića ali posle kompletnog pregleda od strane tehničke komisije nisu nadjene nepravilnosti na ovim automobilima.
Glavna tema pre trke je bila dvoboj Štroka i Palikovića koji su smatrani glavnim konkurentima i pobednicima najače klase.
Štrok se pojavio u žutoj alpini 2002 ti u klasi preko 1600ccm dok je Paliković nastupao u znatno slabijem renou 8 gordini u klasi do 1300ccm ali i pored razlike u snazi automobila koja je kružila oko cifre od 60ak konja svi su očekivali odličan duel i vožnju ove dvojice asova obzirom da su imali prvo i drugo startno vreme u diviziji.
Na razočarenje mnogobrojne publike Štrok je vrlo lako uspeo da pobegne Palikoviću tako da su obojica osvojili prvo mesto u svojim klasama ali bez medjusobne borbe kakva se najavljivala i očekivala.
U Štrokovoj klasi vodila se borba za drugo mesto izmedju Todorovića, Širenberga, Jakšića i Dačevića, sva četvorica u bmw-ima 2002.
U klasi do 1300ccm drugo mesto, iza pomenutog Palikovića, zauzeo je Drago Držanić u mini kuperu dok je treći bio Fadil Čerimagić sa TT-om. Jedan od favorita ove klase, Marjan Kulundžić nije zavrsio trku zbog kvara na svom TT-u.
U klasi do 1600ccm pobeda je pripala Robertu Langu u bmw-u dok su drugo i treće mesto zauzeli arhitekta Bogdan Damjanović u escortu i Djordje Novaković u bmw-u.
U ovoj trci odnosno diviziji pojavio se i Djani Šverko, prvak evrope iz 1969. godine, sa svojim abartom 1000 ali je vozio van konkurencije zbog kašnjenja na trku obzirom da je neposredno pred trku Šverko stigao iz Italije.
U klasi do 1000ccm neprikosnoven je bio iskusni Bošković poznati i kao "leteći novinar" sa TTS-om koji nije imao ozbiljnu konkurenciju i lagano došao do pobede. Iza njega su ostali Fadil Kadić i Miodrag Perović, obojica u vozilima nsu tts.
U klasi do 850ccm trijumfovao je Drago Matijević posle kvara Jankovićevog abarta 850 tc.
Najslabija klasa fića ostala je upamćena po "otvaranju" motora dvojici prvoplasiranih, Živanovića i Rojtinića ali posle kompletnog pregleda od strane tehničke komisije nisu nadjene nepravilnosti na ovim automobilima.
Matijević, Janković, Bošković i Kadić na startu klasa 850 i 1000ccm |