Auto moto klub "Akademski" iz Beograda 1970. godine organizovao je 4. Jugoslovenski reli.
Od 136 prijavljenih posada na startu relija u Kopru pojavilo se 109 takmičara.
Reli je Vožen kroz Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju do Vrnjačke Banje gde je i bio cilj relija.
Glavnim favoritima za generalni plasman su se smatrali Paliković sa renoom 8 i Štrok i Gluhak sa bmw-ima 2002.
Već na početku relija Paliković oštećuje vešanje na svom autu ali odlična i brza mehaničarska ekipa renoa menja kompletan prednji trap i on nastavlja dalje i vodi u generalnom posle 2 brzinca ispred Štroka i Gluhaka u bmw-ima.
Na cilj prvog dela relija u Vrnjačku Banju stiže samo 67 automobila, dosta kvarova, izletanja i odustajanja su učinili svoje.
U drugom delu relija vozače je čekalo 900km puta i 5 brzinaca na različitim podlogama. Paliković pojačava prednost, iza njega je stojala odlična prateća ekipa sa dva servisna vozila puna delova i guma za različite uslove vožnje.
Štroka su takodje pratili mehaničari bmw-a ali dosta slabije opremljeni od ekipe renoa.
Fabrička ekipa škoda je prijavila sedam svojih vozila i imala takodje dobru prateću ekipu, čak su imali i kompletne motore i menjače spremne za zamenu.
Štrok je ozbiljno ugrožavao Palikovića vozeći se u par sekundi iza njega ali na kraju relija ipak Paliković uzima prvo mesto u klasi i u generalnom plasmanu.
Drugo i treće mesto u njegovoj klasi, do 1300ccm, uzimaju česi sa škodama, četvrti je bio Ivica Karlavaris a peti Muhamed Bukvić, obojica sa nsu-ima tt.
Štrok ubedljivo trijumfuje u klasi preko 1600ccm ispred Gluhaka i Mutevelića dok u klasi do 1600 kubika pobedu uzima Đorđe Novaković u bmw-u ispred Pere Kolića u fiatu 124 kao i Vrhoveca i Vidića.
u Klasi do 1000ccm pobedu odnosi Lijeskić Miloš sa fiatom 850 sc. Drugi je bio čeh Karel u škodi a treći Fadil Kadić takodje u fiatu 850 sc.
Milorad Živanović pobedjuje u najslabijoj klasi.
Od 136 prijavljenih posada na startu relija u Kopru pojavilo se 109 takmičara.
Reli je Vožen kroz Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju do Vrnjačke Banje gde je i bio cilj relija.
Glavnim favoritima za generalni plasman su se smatrali Paliković sa renoom 8 i Štrok i Gluhak sa bmw-ima 2002.
Goran Štrok |
Na cilj prvog dela relija u Vrnjačku Banju stiže samo 67 automobila, dosta kvarova, izletanja i odustajanja su učinili svoje.
U drugom delu relija vozače je čekalo 900km puta i 5 brzinaca na različitim podlogama. Paliković pojačava prednost, iza njega je stojala odlična prateća ekipa sa dva servisna vozila puna delova i guma za različite uslove vožnje.
Štroka su takodje pratili mehaničari bmw-a ali dosta slabije opremljeni od ekipe renoa.
Fabrička ekipa škoda je prijavila sedam svojih vozila i imala takodje dobru prateću ekipu, čak su imali i kompletne motore i menjače spremne za zamenu.
Paliković sa mehaničarima renoa |
Drugo i treće mesto u njegovoj klasi, do 1300ccm, uzimaju česi sa škodama, četvrti je bio Ivica Karlavaris a peti Muhamed Bukvić, obojica sa nsu-ima tt.
Štrok ubedljivo trijumfuje u klasi preko 1600ccm ispred Gluhaka i Mutevelića dok u klasi do 1600 kubika pobedu uzima Đorđe Novaković u bmw-u ispred Pere Kolića u fiatu 124 kao i Vrhoveca i Vidića.
u Klasi do 1000ccm pobedu odnosi Lijeskić Miloš sa fiatom 850 sc. Drugi je bio čeh Karel u škodi a treći Fadil Kadić takodje u fiatu 850 sc.
Milorad Živanović pobedjuje u najslabijoj klasi.
No comments:
Post a Comment