Tradicionalno takmičenje koje se bodovalo za prvenstvo Evrope i Jugoslavije održano 1975 godine. Na startu ispred hotela Jugoslavija ukupno se pojavile 103 posade.
U najačoj klasi dominirali su Alen Marku i Mauricio Verini sa fiatima 124 abart.
Marku je vodio sve do zadnjeg brzinskog ispita kada staje i po direktivi fiat tima propušta timskog kolegu Verinija kome su ovi bodovi bili potrebni za evropski šampionat.
Pored ova dva fiata u istom modelu pojavio se i poljak Jarošević kojii je vodio borbu za treće mesto sa Spindlerom i Ruslingom prošlogodišnjim pobednikom u poršeima 911. Spindler je zalutao na jednoj od etapa i izgubio 9 minuta čime gubi 4. mesto i pada tek na 46.
Rusling završava treći ispred Jaroševića.
Za neke od domaćih takmičara ovaj reli nije bio puno uspešan, Pušnik odmah posle starta biva prinudjen na zamenu amortizera na svom renou 17 ali nastavlja da vozi, Alihodzić imao problema sa motorom a Paliković u zastavi 101 1600 na Divčibarama u udesu zadobija prelom ruke.
Srdjan Janković takodje odustaje posle kvara menjača na svom eskortu kao i Milošević.
Ipak posle svih problema Pušnik uspeva da trijumfuje u klasi preko 1300ccm ispred Nikšića u bmw-u i Isakova u eskortu.
U klasi do 1300ccm vodila se borba izmedju škoda i zastava 101, naš najbolji vozač u ovoj klasi bio je Branko Nadj a njegov glavni konkurent u škodi čeh Šimek, medjutim škode ipak uzimaju prva četiri mesta u ovoj klasi obzirom da su svi naši takmičari za vrh odustali.
Škoda je bilo i u klasi do 1150ccm grupe 2, doduše u rukama naših takmičara Krsmanovića i Marića, ali ipak nisu mogle protiv odličnog Paje Komnenovića, Momira Arsića i Miodraga Živanovića u zastavama 101 koji su se smenjivali na prvoj poziciji.
Arsić kasnije odustaje i Komnenović ostaje sam na prvoj poziciji do kraja ispred Živanovića.
U klasi do 1150 grupe 1 pobedu odnosi Podboj ispred Heimera, Asanovića i Milaveca.
U najslabijoj klasi fića poredak je bio Dikić, Dragosavac, Matošević.
Generalni plasman za prvenstvo Jugoslavije je izgledao ovako : Pušnik, Nadj, Komnenović, Živanović, Poberaj, itd. a za plasman Evrope Verini, Marku, Rusling, Vitman, Jarošević...
U najačoj klasi dominirali su Alen Marku i Mauricio Verini sa fiatima 124 abart.
Marku je vodio sve do zadnjeg brzinskog ispita kada staje i po direktivi fiat tima propušta timskog kolegu Verinija kome su ovi bodovi bili potrebni za evropski šampionat.
Marku Alen fiat 124 abarth |
Rusling završava treći ispred Jaroševića.
Za neke od domaćih takmičara ovaj reli nije bio puno uspešan, Pušnik odmah posle starta biva prinudjen na zamenu amortizera na svom renou 17 ali nastavlja da vozi, Alihodzić imao problema sa motorom a Paliković u zastavi 101 1600 na Divčibarama u udesu zadobija prelom ruke.
Srdjan Janković takodje odustaje posle kvara menjača na svom eskortu kao i Milošević.
Ipak posle svih problema Pušnik uspeva da trijumfuje u klasi preko 1300ccm ispred Nikšića u bmw-u i Isakova u eskortu.
Pušnik reno 17 gordini |
Škoda je bilo i u klasi do 1150ccm grupe 2, doduše u rukama naših takmičara Krsmanovića i Marića, ali ipak nisu mogle protiv odličnog Paje Komnenovića, Momira Arsića i Miodraga Živanovića u zastavama 101 koji su se smenjivali na prvoj poziciji.
Arsić kasnije odustaje i Komnenović ostaje sam na prvoj poziciji do kraja ispred Živanovića.
Komnenović pored svoje zastave 101 |
U najslabijoj klasi fića poredak je bio Dikić, Dragosavac, Matošević.
Generalni plasman za prvenstvo Jugoslavije je izgledao ovako : Pušnik, Nadj, Komnenović, Živanović, Poberaj, itd. a za plasman Evrope Verini, Marku, Rusling, Vitman, Jarošević...
No comments:
Post a Comment