Friday, December 7, 2012

Mario Delmoro

Najstariji aktivni hrvatski automobilista koji već više od 40 godina nestupa na trkama rodjen je u Puli 1947 godine.
U svet trka je ušao jos kao dečak, davne 1961 uz svoju braću Bruna i Marčela koji su nastupali u moto trkama.
 1964. godine se i sam oprobao u motociklizmu i nastupao na raznim takmičenjima do 1970 godine kada prelazi na četvorotočkaše.
Kao i većina počeo je sa običnim fićom 1971 godine i na svojoj prvoj trci na Buzetu izleteo sa staze ali uspeo da završi kao 4. u klasi a ubrzo je prešao na abarta i počeo da redja pobede na kružnim, brdskim i reli takmičenjima.
Deset puta je pobedjivao na Istarskom reliju u generalnom plasmanu i u klasi do 850 kubika.
Posle abarta ostao je veran italijanskim automobilima pa je nastavio da vozi sa fiatom 128 naredne 2-3 godine...
....posle 128ice na red dolazi ritmo. Posle nekoliko promenjenih tokom svoje karijere i danas je ostao veran tom modelu. Tokom 90ih je imao natupe i sa suzuki swiftom u hrvatskom prvenstvu ali se uvek vraćao svom fiat ritmu.
U svojoj trkačkoj karijeri do danas je sakupio preko 500 priznanja u vidu pehara, medalja i diploma. Bio je šampion Jugoslavije na kružnim stazama i trostruki vicešampion na brdskim u kategoriji do 1150 kubika. Osam puta prvak Hrvatske u grupi H do 1400ccm na brdu i višestruki prvak na kružnim trkama. Pored trka u Jugoslaviji i Hrvatskoj kasnije, imao je nastupe i u Italiji i Austriji a najradije se seća trka u Buzetu.

2 comments:

Anonymous said...

Suzuki Cultus a ne Swift

Anonymous said...

Ipak je u Evropi Swift GTI, (tako je barem pisalo na mojoj zadnjoj haubi), a ne Cultus. Cultus je bio naziv za Japansko i još neka vanevropska tržišta. 1990 god. Delmoro je vozio Brdski šampionat Jugoslavije u klasi 1300 N, i na kraju je poredak bio: 1. Vukasović Neven, 2. Brkić Čedomir, 3. Delmoro Mario, Dubljanin, Fikfak itd.
Pozdrav
Vukasović Neven